Nexes - Innovació, emprenedors i empreses

AVUI: Intervals de nuvolositat amb pluja escasa 17ºC|4ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube
BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i puntualment rebràs el butlletí d'activitats i  les notícies més destacades 

Oferta formativa
canal electronic
Taller canal electrònic empreses i entitats
Promoció de l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació electrònica entre els col·lectius obligats
  • Descripció: 

    La llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, recull el dret i obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.

    Les persones físiques poden escollir en tot moment si es comuniquen amb les administracions públiques per exercir els seus drets i obligacions a través de mitjans electrònics o no.
    Estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsovol tràmit d'un procediment administratiu:
    Les persones jurídiques
    Les entitats sense personalitat jurídica.
    Els professionals que requereixen la col·legiació obligatòria.
    Els qui representin a un interessat obligat a relacionar-se electrònicament amb l'administració.

  • Informació sobre la inscripció: 

    Per tal de promoure l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació digital entre les petites i mitjanes empreses desde la Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia es promouen aquests tallers amb caràcter grautit per a les empreses i entitats interessades.

    A qui va dirigit: 

    Col·lectius obligats, petita i mitjana empresa, associacions i entitats sense finalitat de lucre, gestories i col·lectius professinals o socials.

    Requisits dels inscrits: 

    Els assistents han de dur de manera necessària el seu DNI, la seva targeta sanitària i un telèfon intel·ligent. També és imprescindible que tinguin un correu electrònic actiu.

    Formulari d'inscripció

  • Lloc: 
    Taller online
  • Adreçat a: 
    Empreses amb personalitat jurídica, i entitats.
  • Horari: 
    de 10 a 12 h
  • Dates del curs: 
    4 de maig de 2021
  • Continguts

    Promoure l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació electrònica entre els col·lectius obligats

       

    Objectius:

    l'objectiu és realitzar tallers pràctics que assegurin que els col·lectius coneguin i utilitzin el canal digital. Per asseguar aquest objectiu els tallers volem que estiguin alineats amb els següents objectius: 

    • Promoure l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació electrònica entre els col·lectius obligats.
    • Ajudar a la petita i mitjana empresa a licitar i facturar de forma electrònica.
    • Donar a conèixer el funcionament de la Finestreta Única Empresarial (FUE)
    • Ajudar a les associacions i entitats sense finalitat de lucre en la tramitació i justificació de subvencions.
    • Ajudar a les gestories en la seva relació amb l'administració.
    • Ajudar a col·lectius professionals o socials concrets en la seva relació amb l'administració.
    • Donar a conèixer de forma pràctica el dret d'accés a la informació pública.

    Dinàmica formativa: 

    - Treballar amb els assistents en els sistemes d'identificació i signatura al seu abast ( ceritifcat idCAT, o en tot cas idCATmòbil) 

    - Què és i com trobar un catàleg de tràmits en una Seu electrònica d'una administració, i es realitza un cas pràctic de presentació d'una instància amb e-TRAM.

    - Es farà un cas pràctic de com recollir una notificació electrònica a la bústia d'eNotum.

    - Es treballarà de forma pràctica en fer una presentació de factures per eFACT i FACE, aquesta activitat dirigida principalment per entitats i comerciants, amb la intenció que també arribin a conèixer l'ús del B2Brouter.

    - Es donarà formació per a l'ús del servei REPRESENTA proveït pel Consorci AOC, i també sobre la FINESTRETA ÚNICA EMPRESARIAL (FUE)

    - Es resoldran situacions fictícies amb els assistents a través de la plataforma KAHOOT amb l'objectiu de comprovar que s'ha entès bé el contingut de la formació, i simultàniament obtenir indicadors de satisfacció dels assistents sobre la sessió realitzada.

    - Els darrers 30 minuts es farà un otrn de preguntes obertes per resoldre dubtes.

      



    Organitza:    

           logo ajuntmaent              nexes       

       

    Amb el suport de: 

       logo DIBA

           

    I la col·laboració de: 

    ajuntaments conveniats               

                                                                 

© Nexes
Doctor Barraquer, núm.3-5. 08770 Sant Sadurní d’Anoia
Tel: +34 931 185 195
c/e Àrea Empresa i Emprenedors: promeco@santsadurni.cat
c/e Àrea Ocupació: socupacio@santsadurni.cat
Atenció al públic: MATINS (de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h) | TARDES (dimecres i dijous de 15 a 18 h)