SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i puntualment rebràs el butlletí d'activitats i les notícies més destacades
SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i puntualment rebràs el butlletí d'activitats i les notícies més destacades
La llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, recull el dret i obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.
Les persones físiques poden escollir en tot moment si es comuniquen amb les administracions públiques per exercir els seus drets i obligacions a través de mitjans electrònics o no.
Estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsovol tràmit d'un procediment administratiu:
Les persones jurídiques
Les entitats sense personalitat jurídica.
Els professionals que requereixen la col·legiació obligatòria.
Els qui representin a un interessat obligat a relacionar-se electrònicament amb l'administració.
Per tal de promoure l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació digital entre les petites i mitjanes empreses desde la Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia es promouen aquests tallers amb caràcter grautit per a les empreses i entitats interessades.
Promoure l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació electrònica entre els col·lectius obligats
Objectius:
Donar a l’alumne les eines i conceptes per a poder relacionar-se amb l’administració pública i especialment amb l’Ajuntament de Sant Sadurní.
Continguts:
• Col·lectius obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.
• Certificats digitals
◦ Com obtenir
▪ L’idCAT
▪ L’idCAT mòbil
▪ FNMT
◦ Diferències i utilitats de cada un dels certificats.
• Gestió del certificat
◦ Opcions al descarregar el nostre certificat
◦ Instal·lar el certificat als 3 navegadors habituals
◦ Exportar el certificat
• Gestions amb l’Ajuntament de Sant Sadurní
◦ Entrar una instància general
◦ La seu electrònica
▪ Perfil del contractant
▪ Factura electrònica
▪ Carpeta ciutadana
* Signar un document PDF amb el nostre certificat digital.
Objectius:
Donar a l’alumne les eines i conceptes necessaris per a fer una licitació i presentar factures electròniques.
Un cop aprovat el nou pressupost, desde el servei de Promoció econòmica es passarà per JGL la proposta de resolució amb el reconeixement de l'obligació i pagament de l'ajut a empreses i autònoms pel COVID- 19 a l'empresa
Continguts :
• El perfil del contractant
• Subscriure al perfil del contractant
• Licitacions
◦ Els plecs
◦ Sobre digital
◦ Presentar una oferta
• Facturació electrònica.
◦ B2Brouter
◦ Pimefactura
◦ Efact
• Webs on obtenir el certificat digital idcat i FNMT
Organitza:
Amb el suport de: