Ràdio Sant Sadurní
Aquest dijous es va dur a terme l'acte de presentació al carrer Raval

L’entitat SOM Sant Sadurní va presentar aquest dijous 14 de juliol la nova Guia Comercial i de Serveis 2016, una de les eines de consulta més habituals entre els veïns i veïnes de Sant Sadurní des de fa anys.

La Guia, en format de revista, inclou 205 anunciants dels sectors de l’alimentació, equipament de la llar i de la persona, lleure i cultura, restauració i automoció i transports, a banda de serveis personals i de la vila. També recull tots els establiments adherits a SOM Sant Sadurní, a més d’incloure una guia telefònica, dades sobre els equipaments municipals, un petit plànol de la vila i telèfons d’urgència i interès, així com també tots els serveis de l’Ajuntament i informació del transport públic. Com a novetat, SOM Sant Sadurní ha afegit un índex de telèfons de tots els establiments adherits a l’entitat amb l’objectiu de facilitar la recerca de cadascun dels anunciants.

La Guia, que enguany compta amb una edició de 7.000 exemplars, es pot recollir a totes les botigues adherides a SOM Sant Sadurní, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament, l’Oficina de Turisme, botigues i empreses anunciants.

L’aplicació mòbil

Un any després del canvi de sistema de fidelització de la targeta client de SOM Sant Sadurní, - que actualment permet carregar l’1% de la compra final a la tarja facilitant el DNI o el número de telèfon de l’usuari-, l’entitat ha decidit impulsar una nova aplicació, anomenada “Sant Sa el Comerç amb Retorn”, disponible per a dispositius amb sistema Android i iOS.

L’app permet als clients consultar el saldo de la targeta de fidelització de SOM Sant Sadurní, traspassar-lo a algú altre i examinar totes les compres realitzades. A banda, també oferirà als usuaris una llista i una fitxa completa de tots els establiments adherits a l’entitat i promocions i ofertes exclusives, que apareixeran en els dispositius mitjançant notificacions push. 

PUBLICAT EL 18.07.2016