Segell d'òrgan Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia F_RESOLUCION Unitat / Área Mercat U166 AJUNTAMENT DE SANT SADURNI D'ANOIA Codi de verificació DECRET D'ALCALDIA Data 04-11-2021 ²3H6Z6Y0G124N1D4V0BARt» Número DEC/2573/2021 ²3H6Z6Y0G124N1D4V0BARt» 3H6Z6Y0G124N1D4V0BAR Document Expedient Data MER15I0A6 MER/62/2021 29-10-2021 Interessat/ada de l'expedient Assumpte APROVACIÓ DE LES BASES LEGALS DEL SORTEIG AJUNTAMENT DE SANT SADURNI D'ANOIA "LOCAL FRIDAY" PREVIST DEL 15/11/21 AL 27/11/21 - ACCIÓ DE DINAMITZACIÓ COMERCIAL Localització de l'activitat ORGANITZADA PER L'AJUNTAMENT I SOM SANT SADURNÍ - Expedient MER/62/2021 Document signat electrònicament. Podeu consultar la seva autenticitat amb el codi de verificació a www.santsadurni.cat/validacio DECRET D'ALCALDIA Sant Sadurní d'Anoia, el dia de la data indicada al segell d'òrgan. Vist l'informe emès en data 29/10/20201 pel departament de Comerç, en el qual es detalla l'activitat de dinamització co- mercial "Local Friday" i les bases legals proposades per a regir l'activitat i el sorteig derivat d'aquesta. A la vista de tots aquests antecedents, tenint tanmateix en compte, el que es regula al Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals [TRLRHL], aquesta alcaldia en ús de les facultats que té conferides per a la legislació vigent, disposa: Primer: APROVAR les bases legals del sorteig de la l'acció de dinamització "Local Friday". Segon: TRASLLADAR aquesta resolució al Departament de Turisme i Comerç i publicar les bases legals al web muni- cipal de l'Ajuntament, a la pàgina informativa de l'activitat. ANNEX I BASES LEGALS "SORTEIG LOCAL FRIDAY» SORTEIG DE 4 PREMIS QUE CONTENEN CADASCUN: · LOT DE PRODUCTES DEL MERCAT · TARGETA REGAL SOM SANT SADURNÍ (Valor de cada targeta 50) Acció de dinamització comercial "Local Friday» durant dues setmanes, del 15/11/2021 al 27/11/2021 a Sant Sadurní d'Anoia. *Possible prorroga a la setmana següent (fins el 04/12/2021) per motius meteorològics. 1. Entitat organitzadora de la jornada L'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia, en endavant "L'Ajuntament", amb domicili a la Plaça de l'Ajuntament, 1, 08770, Sant Sadurní d'Anoia i CIF P0824000D i l'associació de comerciant «SOM Sant Sadurní», en endavant l'associació, organitzen una jornada de dinamització comercial, totalment gratuïta, denominada "Local Friday". 2. Acceptació de les Bases del sorteig. La participació en el sorteig suposa l'acceptació incondicional i el respecte del que disposen les presents bases legals, les quals poden ser consultades durant la vigència del sorteig i un cop finalitzat el mateix. 13 NIF P0824000D · Plaça Ajuntament, 1 · 08770 Sant Sadurní d'Anoia · Tel. 938 910 325 · Fax. 938 183 470 · www.santsadurni.cat 3. Àmbit territorial El sorteig és obert per a tots els usuaris que decideixin lliurement participar a l'activitat. 4. Àmbit temporal La participació al sorteig serà de dues setmanes, del 15/11/2021 al 27/11/2021. *Possible prorroga a la setmana següent (fins el 04/12/2021) per motius meteorològics. El sorteig es realitzarà el 27/11/2021 a les 14:00h un cop finalitzada l'última jornada comercial. *Possible prorroga al 04/12/2021 per motius meteorològics. S'acceptaran butlletes de participació fins a les 13:30 hores a la parada de l'organització, a l'oficina de l'associació (Carrer Montserrat, núm 16, Sant Sadurní d'Anoia) o a la Fassina de Can Guineu (Carrer Hospital, núm. 23, Sant Sadurní d'Anoia). 5. Mecànica del sorteig 5.1. Participació. Tothom pot participar en el sorteig. 5.2. Sistema de participació. Hi hauran dos sistemes per a la participació: 1. A través de butlleta: Es donarà una butlleta de participació per a cada acte de compra a les parades de mercat participants i/o establiments participants, entre el 15/11/2021 i el 27/11/2021. Aquestes butlletes han d'emplenar-se i dipositar-les a una urna. Hi hauran 3 urnes: Una a la parada de l'organització situada al recorregut del mercat durant la seva celebració. Una a la Fassina de Can Guineu (Carrer Hospital, núm. 23, Sant Sadurní d'Anoia) en horari d'atenció al públic. Una a l'oficina de SOM Sant Sadurní (Carrer Montserrat, núm 16, Sant Sadurní d'Anoia) en horari d'atenció al públic. 2. A través de la targeta client SOM Sant Sadurní: cada acte de compra fet amb l'ús de la targeta client entre el 15/11/2021 i el 27/11/2021 suposarà una participació al sorteig. Dos dels premis se sortejaran entre totes les butlletes; i els altres dos, entre els actes de compra registrats amb la targeta client de SOM Sant Sadurní. 5.3. Sistema de sorteig: 1. A través de butlleta: extracció de dues butlletes guanyadores i dues de reserva. *Tenint en compte que els lots contenen alimentació fresca i perible, i essent necessari entregar els premis durant el mateix dia o al dia següent, es trauran 2 butlletes de reserva, substitutes de cada butlleta guanyadora. Si al dia següent no s'ha pogut contactar amb el guanyador original, es contactarà amb el titular de la seva butlleta reserva. Aquest sorteig es farà físicament a la Fassina de Can Guineu. 2. A través de la targeta client SOM Sant Sadurní: A través d'una programació macro se seleccionen aleatòriament 2 actes de compra guanyadors, identificant el titular que els ha realitzat. Aquest sorteig es farà a l'oficina de SOM Sant Sadurní des de els seus dispositius informàtics. 6. VALIDESA de la participació 6.1. Les informacions i dades personals proporcionades pel participant hauran de ser veraços, sota pena d'exclusió del sorteig i de pèrdua de la condició de guanyadors. 6.2. L'Ajuntament es reserva el dret de demanar a qualsevol participant que justifiqui el compliment de les condicions relacionades amb les bases. Qualsevol persona que no complís aquestes condicions o es negués a justificar-les quedarà exclosa del sorteig i no podrà, en cas de guanyar-lo, ser beneficiària del premi. 6.3. L'Ajuntament es reserva el dret de dur a terme auditories a l'efecte de comprovar el compliment de les presents bases del sorteig, en particular, per excloure qualsevol participant que les incompleixi. Tanmateix, l'Ajuntament no tindrà cap obligació d'auditar el funcionament o mecànica del present sorteig o dels seus participants. 7. Premi 7.1. El premi consistirà en 4 premis que contenen cadascun: Lot de productes configurats a través de les aportacions de les parades participants. Seran 4 assortiments diferents però equilibrats en quant a número i qualitat dels productes. Targeta regal de SOM Sant Sadurní amb valor de 50 per utilitzar a les botigues que accepten el sistema de targeta client habitual. Els/les guanyadors/es esdevindran d'un sorteig al finalitzar la jornada (dissabte a les 14h) 23 El/la guanyador/a no podrà sol·licitar, en cap cas, el lliurament del premi en el seu valor en diners, ni la substitució o canvi del premi en sí. 7.2. Algunes parades han decidit fer un val per un valor monetari bescanviable per a la compra a les seves parades. Els vals tenen marcada una data de caducitat al revers. 7.3. L'anunci de resultats serà en directe el mateix dia, i es contactarà immediatament per telèfon amb l'afortunat/ada. Si la comunicació és impossible al mateix moment, s'insistirà, durant el mateix dia. 7.4. Tenint en compte que els lots contenen alimentació fresca i perible, i essent necessari entregar els premis durant el mateix dia o al dia següent, es trauran 2 butlletes de reserva, substitutes de cada butlleta guanyadora. Si al dia següent no s'ha pogut contactar amb el guanyador original, es contactarà amb el titular de la seva butlleta reserva. 7.5. El premi es lliurarà al llarg del mateix dia i/o la jornada consecutiva a la Fassina de Can Guineu. 7.6. El/la guanyador/a autoritza a l'Ajuntament a publicar el seu nom i cognoms i la imatge de l'entrega del premi. 7.7. En cas de desqualificació dels guanyadors o d'impossibilitat de lliurament del premi, l'Ajuntament procedirà a realitzar un altre sorteig en les mateixes condicions que el present, al qual li seran d'aplicació aquestes bases legals. En cas de ser necessària la celebració d'un altre sorteig, aquest tindrà lloc en el mínim termini de temps possible. 7.8. Qualsevol intent d'entorpir el bon desenvolupament del sorteig, donarà lloc a la desqualificació immediata del participant anul·lant la seva inscripció. 8. Protecció de dades 8.1. Per participar en el sorteig, els participants han de facilitar certes informacions personals que els concerneixen. El tractament d'aquestes dades és necessari per g