Segell Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia Unitat / Área Mercat U166 Codi de verificació ²262G2A1W2U6F4N090V5S6» ²262G2A1W2U6F4N090V5S6» 262G2A1W2U6F4N090V5S Document Expedient Data MER16I02M MER/19/2022 13-04-2022 Interessat/ada de l'expedient Assumpte AJUNTAMENT DE SANT SADURNI D'ANOIA APROVACIÓ DE LES BASES LEGALS DEL SORTEIG "SOM PRIMAVERA" PREVIST DEL 25/04/2022 AL Localització de l'activitat 07/05/2022 - ACCIÓ DE DINAMITZACIÓ COMERCIAL ORGANITZADA PER L'AJUNTAMENT I SOM SANT SADURNÍ - Expedient MER/19/2022 Document signat electrònicament. Podeu consultar la seva autenticitat amb el codi de verificació a www.santsadurni.cat/validacio GISELA VARGAS REYES, SECRETÀRIA ACCIDENTAL DE L'AJUNTAMENT DE SANT SADURNÍ D'ANOIA, CERTIFICO: Que, examinats els documents que es troben a la Secretaria de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia, avui al meu càrrec, resulta acreditat que senyor Anton Amat Ibañez, alcalde-president de la Corporació, en data 11 d'abril de 2022, va dictar el decret número 975/ 2022, que literalment es reprodueix a continuació: Vist l'informe emès en data 08/04/2022 pel departament de Comerç, en el qual es detalla l'activitat de dinamització co- mercial "Som Primavera" i les bases legals proposades per a regir l'activitat i el sorteig derivat d'aquesta. A la vista de tots aquests antecedents, tenint tanmateix en compte, el que es regula al Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals [TRLRHL], aquesta alcaldia en ús de les facultats que té conferides per a la legislació vigent, disposa: Primer: APROVAR les bases legals del sorteig de la l'acció de dinamització "Som Primavera" detallades a l'annex I. Segon: TRASLLADAR aquesta resolució al Departament de Turisme i Comerç i publicar les bases legals al web muni- cipal de l'Ajuntament, a la pàgina informativa de l'activitat. Tercer: NOTIFICAR a l'interessat secundari SOM Sant Sadurní com a coorganitzador del sorteig. ANNEX I BASES LEGALS "SORTEIG SOM PRIMAVERA» SORTEIG DE 4 PREMIS QUE CONTENEN CADASCUN: · LOT DE PRODUCTES DEL MERCAT · TARGETA REGAL SOM SANT SADURNÍ (Valor de cada targeta 50) · XEC DE 20 PER A DESCOMPTAR EN UN ÀPAT A UN DELS ESTABLIMENTS DE RESTAURACIÓ PARTICIPANTS. · PLANTA DE TEMPORADA, IMATGE DE LA CAMPANYA Acció de dinamització comercial "Som Primavera" durant dues setmanes, del 25/04/2022 al 07/05/2022 a Sant Sadurní d'Anoia. *Possible prorroga a la setmana següent (fins el 14/05/2022) per motius meteorològics. 1. Entitat organitzadora de la jornada L'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia, en endavant "L'Ajuntament", amb domicili a la Plaça de l'Ajuntament, 1, 08770, Sant Sadurní d'Anoia i CIF P0824000D i l'associació de comerciant «SOM Sant Sadurní», en endavant l'associació, organitzen una jornada de dinamització comercial, totalment gratuïta, denominada "Som Primavera". 13 NIF P0824000D · Plaça Ajuntament, 1 · 08770 Sant Sadurní d'Anoia · Tel. 938 910 325 · Fax. 938 183 470 · www.santsadurni.cat 2. Acceptació de les Bases del sorteig. La participació en el sorteig suposa l'acceptació incondicional i el respecte del que disposen les presents bases legals, les quals poden ser consultades durant la vigència del sorteig i un cop finalitzat el mateix. 3. Àmbit territorial El sorteig és obert per a tots els usuaris que decideixin lliurement participar a l'activitat. 4. Àmbit temporal La participació al sorteig serà de dues setmanes, del 25/04/2022 al 07/05/2022. *Possible prorroga a la setmana següent (fins el 14/05/2022) per motius meteorològics. El sorteig es realitzarà el 07/05/2022 a les 14:00h un cop finalitzada l'última jornada comercial. *Possible prorroga al 14/05/2022 per motius meteorològics. S'acceptaran butlletes de participació fins a les 13:30 hores a la parada de l'organització, a l'oficina de l'associació (Carrer Montserrat, núm 16, Sant Sadurní d'Anoia) o a la Fassina de Can Guineu (Carrer Hospital, núm. 23, Sant Sadurní d'Anoia). 5. Mecànica del sorteig 5.1. Participació. Tothom pot participar en el sorteig. 5.2. Sistema de participació. Hi hauran dos sistemes per a la participació: 1. A través de butlleta: Es donarà una butlleta de participació per a cada acte de compra a les parades de mercat participants i/o establiments participants, entre el 25/04/2022 i el 07/05/2022. Aquestes butlletes han d'emplenar-se i dipositar-les a una urna. Hi hauran 3 urnes: Una a la parada de l'organització situada al recorregut del mercat durant la seva celebració (extensió a una parada del mercat cèntrica per a recollir les butlletes) Una a la Fassina de Can Guineu (Carrer Hospital, núm. 23, Sant Sadurní d'Anoia) en horari d'atenció al públic. Una a l'oficina de SOM Sant Sadurní (Carrer Montserrat, núm 16, Sant Sadurní d'Anoia) en horari d'atenció al públic. 2. A través de la targeta client SOM Sant Sadurní: cada acte de compra fet amb l'ús de la targeta client entre el 25/04/2022 i el 07/05/2022 suposarà una participació al sorteig. Dos dels premis se sortejaran entre totes les butlletes; i els altres dos, entre els actes de compra registrats amb la targeta client de SOM Sant Sadurní. 5.3. Sistema de sorteig: 1. A través de butlleta: extracció de dues butlletes guanyadores i dues de reserva. *Tenint en compte que els lots contenen alimentació fresca i perible, i essent necessari entregar els premis durant el mateix dia o al dia següent, es trauran 2 butlletes de reserva, substitutes de cada butlleta guanyadora. Si al dia següent no s'ha pogut contactar amb el guanyador original, es contactarà amb el titular de la seva butlleta reserva. Aquest sorteig es farà físicament a la Fassina de Can Guineu. 2. A través de la targeta client SOM Sant Sadurní: A través d'una programació macro se seleccionen aleatòriament 2 actes de compra guanyadors i dos de reserva, identificant el titular que els ha realitzat. *Tenint en compte que els lots contenen alimentació fresca i perible, i essent necessari entregar els premis durant el mateix dia o al dia següent, se seleccionaran aleatòriament 2 actes de compra de reserva, substitutes de cada actes de compra guanyador. Si al dia següent no s'ha pogut contactar amb el guanyador original, es contactarà amb el titular de reserva. Aquest sorteig es farà a l'oficina de SOM Sant Sadurní des de els seus dispositius informàtics. 6. VALIDESA de la participació 6.1. Les informacions i dades personals proporcionades pel participant hauran de ser veraços, sota pena d'exclusió del sorteig i de pèrdua de la condició de guanyadors. 6.2. L'Ajuntament es reserva el dret de demanar a qualsevol participant que justifiqui el compliment de les condicions relacionades amb les bases. Qualsevol persona que no complís aquestes condicions o es negués a justificar-les quedarà exclosa del sorteig i no podrà, en cas de guanyar-lo, ser beneficiària del premi. 6.3. L'Ajuntament es reserva el dret de dur a terme auditories a l'efecte de comprovar el compliment de les presents bases del sorteig, en particular, per excloure qualsevol participant que les incompleixi. Tanmateix, l'Ajuntament no tindrà cap obligació d'auditar el funcionament o mecànica del present sorteig o dels seus participants. 7. Premi 7.1. El premi consistirà en 4 premis que contenen cadascun: Lot de productes configurats a través de les aportacions de les parades participants. Seran 4 assortiments diferents però equilibrats en quant a número i qualitat dels productes. Targeta regal de SOM Sant Sadurní amb valor de 50 per utilitzar a les botigues que accepten el sistema de targeta client habitual. · Xec regal de 20 per a descomptar d'un àpat a un dels establiments de restauració participants. 23 NIF P0824000D · Plaça Ajuntament, 1 · 08770 Sant Sadurní d'Anoia · Tel. 938 910 325 · Fax. 938 183 470 · www.santsadurni.cat · Planta de temporada, imatge de la campanya. Els/les guanyadors/es esdevindran d'un sorteig al finalitzar la jornada (dissabte a les 14h) El/la guanyador/a no podrà sol·licitar, en cap cas, el lliurament del premi en el seu valor en diners, ni la substitució o canvi del premi en sí. 7.2. Algunes parades han decidit fer un val per un valor monetari bescanviable per a la compra a les seves parades. Els vals tenen marcada una data de caducitat al revers. 7.3. L'anunci de resultats serà en directe el mateix dia, i es contactarà immediatament per telèfon amb l'afortunat/ada. Si la comunicació és impossible al mateix moment, s'insistirà, durant el mateix dia. 7.4. Tenint en compte que els lots contenen alimentació fresca i perible, i essent necessari entregar els premis durant el mateix dia o al dia següent, es trauran 2 butlletes/actes de compra de reserva, substitutes de cada guanyador/a. Si al dia següent no s'ha pogut