El regidor de la CUP, Jordi Pujol, com la resta de portaveus dels partits polítics de l’Ajuntament, ha passat per Ràdio Sant Sadurní per comentar el ple del mes de març i ha aprofitat per valorar la tensió viscuda arran de la moció que presentaven conjuntament amb ERC i el PdeCAT a favor de l'apropament dels presos polítics. "No tolerem que ens vulguin fer creure que l'independentisme és dolent i que ells són les victimes -PP i PSC-”, ha dit. Afegint també que “la única violència la provoca l'Estat i l'unionisme i qualsevol altre relat és fomentar la mentida i aplanar el terreny a la repressió”.
Pujol també ha parlat de la moció que presentaven per remunicipalitzar les zones blaves i que va aconseguir unanimitat al consistori: “Sempre optem, perquè creiem que és el més ètic i eficient, per la gestió directa dels serveis públics”.
El cupaire ha clos l'entrevista destacant que la “manca de planificació és una acció transversal en el Govern” i valorant, també, la venda del 50,7% de Freixenet a l'alemanya Henkell.
Pots escoltar l'entrevista al següent enllaç: