Els de la Capital del Cava ja coneixen quin serà el primer rival que tindran en la competició del KO. Serà el vigent campió, un Barça que arriba, a més, com a líder de l'OKLliga i, sense dubte, com a rival a batre. Un partit que es disputarà el divendres, 22 de febrer, a les 21.15 hores. Així ho va definir el sorteig realitzat aquest dijous al vespre a Reus, on s'hi van desplaçar el capità roig i negre Aleix Esteller i l'entrenador Pere Varias.
En cas de victòria, el conjunt penedesenc jugaria la semifinal el dissabte 23, a les 20 hores contra el vencedor del duel entre el Caldes i el Voltregà. I en cas de sumar un nou triomf, es plantaria ala gran final, que tindrà lloc el diumenge 24, a les 17 hores. A l’altra banda del quadre hi ha el Reus i el Liceo, com a caps de sèrie, que s’enfrontaran als quarts de final al Lleida i l’Igualada, respectivament.
Partit dur per un Noia, que abans d'arribar a aquesta Copa del Rei, encara li resten per jugar dos partits de l'OKLliga i un de Lliga Europea. El primer, aquest mateix diumenge, a les 12 hores, a Lleida.
[Foto: FEP]