canal electronic
  • Descripció: 

    La llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, recull el dret i obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.

    Les persones físiques poden escollir en tot moment si es comuniquen amb les administracions públiques per exercir els seus drets i obligacions a través de mitjans electrònics o no.
    Estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsovol tràmit d'un procediment administratiu:
    Les persones jurídiques
    Les entitats sense personalitat jurídica.
    Els professionals que requereixen la col·legiació obligatòria.
    Els qui representin a un interessat obligat a relacionar-se electrònicament amb l'administració.

  • Informació sobre la inscripció: 

    Per tal de promoure l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació digital entre les petites i mitjanes empreses desde la Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia es promouen aquests tallers amb caràcter grautit per a les empreses i entitats interessades.

    Formulari d'inscripció

  • Lloc: 
    Taller online
  • Adreçat a: 
    Empreses amb personalitat jurídica, i entitats.
  • Horari: 
    de 9,30 a 12,30h
  • Dates del curs: 
    Mes de febrer dates a determinar
  • Continguts

    Promoure l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació electrònica entre els col·lectius obligats

       

    Objectius:

    Donar a l’alumne les eines i conceptes per a poder relacionar-se amb l’administració pública i especialment amb l’Ajuntament de Sant Sadurní.

    Continguts: 

       • Col·lectius obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.
       • Certificats digitals
           ◦ Com obtenir
               ▪ L’idCAT
               ▪ L’idCAT mòbil
               ▪ FNMT
           ◦ Diferències i utilitats de cada un dels certificats.
       • Gestió del certificat
           ◦ Opcions al descarregar el nostre certificat
           ◦ Instal·lar el certificat als 3 navegadors habituals
           ◦ Exportar el certificat
       • Gestions amb l’Ajuntament de Sant Sadurní
           ◦ Entrar una instància general
           ◦ La seu electrònica
               ▪ Perfil del contractant
               ▪ Factura electrònica
               ▪ Carpeta ciutadana
               * Signar un document PDF amb el nostre certificat digital.



    Objectius:

    Donar a l’alumne les eines i conceptes necessaris per a fer una licitació i presentar factures electròniques.

     Un cop aprovat el nou pressupost, desde el servei de Promoció econòmica es passarà per JGL la proposta de resolució amb el reconeixement de l'obligació i pagament de l'ajut a empreses i autònoms pel COVID- 19 a l'empresa 
         

    Continguts : 

        • El perfil del contractant
        • Subscriure al perfil del contractant
        • Licitacions
            ◦ Els plecs
            ◦ Sobre digital
            ◦ Presentar una oferta
        • Facturació electrònica.
            ◦ B2Brouter
            ◦ Pimefactura
            ◦ Efact
        • Webs on obtenir el certificat digital idcat i FNMT



    Organitza:    

           logo ajuntmaent              nexes       

       

    Amb el suport de: 

       logo DIBA