- L'impacte i els beneficis de la intel.ligència artificial (IA) en les estratègies de màrqueting digital.
- Adquirir les habilitats necessàries per fer servir eines d'IA com ChatGPT, LuzIA, Bing i altres en la generació de textos, redacció de continguts, creació de webs, vídeos i presentacions, optimitzant així els processos de màrqueting.
- Aprendre com la intel.ligència artificial pot optimitzar les tasques quotidianes del màrqueting digital, permetent estalviar temps, millorar l'eficiència i optimitzar recursos, amb un enfocament pràctic sobre com aplicar aquestes tecnologies en el dia a dia del teu negoci.
Places limitades. Inscripció prèvia.
Sessió 1
1- Introducció a la intel.ligència artificial (IA) aplicada al màrqueting digital: impacte, evolució i avantages. Darreres novetats.
2- Ús de la IA per optimitzar estratègies de contingut a les xarxes socials:
2.1. Personalització de continguts.
2.2. Millorar de la segmentació de l'audiència i "targeting"
2.3. Previsió de tendències i compartaments de les persones compradores.
3- Creació de textos amb IA: familiarització amb les eines d'IA per la creació de textos, publicacions, anuncis, etc. Exemples reals.
4- Presentació i demostració d'eines IA aplicades al màrqueting digital, com ChatGPT, LuzIA, Bing, entre d'altres.
5- Coneixement del seu funcionament, avantatges, desavantatges i recomanacions d'ús.
6- Ecxemples d'altres eines per a creació de webs, anàlisi de dades, etc.
Sessió 2
1- Coneixement de "prompts" en IA per la creació de contingut: comprensió del seu funcionament i beneficis.
2- Exercicis pràctics: Experimentació activa amb les eines d'IA mostrades en el taller.
3- Anàlisi de casos d'èxit d'empreses que han integrat la IA en les seves estratègies de màrqueting digital.
4- Passos inicials per implementar la IA en la teva estratègia de màrqueting: consells i recursos útils.
5- Resolució de dubtes i debat final sobre la responsabilitat en l'ús de la IA.