El FC Barcelona i Raventós Codorníu han signat un acord de patrocini amb què l’empresa vitivinícola més antiga d’Espanya i líder en vins i caves de qualitat es converteix en nou Official Wine & Cava Partner de l’Espai Barça al llarg de cinc temporades, fins al 30 de juny del 2029.
Per mitjà d’aquest acord, amb què el Club suma un nou soci estratègic a un projecte referent i transcendental, s’incorporarà la seva proposta de vins i caves de primera qualitat als espais més exclusius de l’Espai Barça, oferint una experiència Premium als aficionats i aficionades que visquin des d’alguna de les propostes de Barça Hospitality un dia de partit.
L’aliança entre el Club i Raventós Codorníu, que està inclosa en el programa de patrocinis associat al futur Spotify Camp Nou, continua reafirmant l’aposta del FC Barcelona de construir un estadi que ofereixi una experiència única per a aquells que ho gaudeixin des d’algun dels espais VIP. Amb aquest acord, el FC Barcelona manté el seu compromís amb l'excel·lència i converteix les noves instal·lacions en una plataforma de negoci i col·laboració per a una empresa catalana internacional reconeguda en el sector vitivinícola de la magnitud de Raventós Codorníu.
El Club sempre ha reivindicat amb orgull el seu origen i les seves arrels catalanes, i és per això que aquest acord amb Raventós Codorníu és un exemple de com empreses de Barcelona i Catalunya amb una clara vocació internacional se sumen al projecte i volen ser partners de l’Espai Barça, un projecte de ciutat i de país que també aspira a convertir-se en un referent global.
L’Espai Barça, més que un estadi
L’Espai Barça és un projecte revolucionari en el món de l’esport i l’entreteniment, incloent-hi la renovació de l’emblemàtic Spotify Camp Nou, que el convertirà en el millor complex esportiu al centre d’una gran ciutat, incorporant una nova i revolucionària proposta de Barça Hospitality. La qualitat dels productes VIP al nou Estadi serà molt superior a l’actual i triplicarà l’oferta que hi havia, una nova proposta de seients i llotges Premium del futur Estadi, amb una xifra total de 9.400, entre localitats i espais disponibles.
En aquesta mateixa línia, i com a part d’aquest acord, la incorporació dels vins i caves de Raventós Codorníu millorarà l’experiència enogastronòmica de tots els aficionats i aficionades que gaudeixin d’un dia de partit a l’Estadi des d’alguna de les localitats VIP i els seus exclusius espais, amb la millor selecció i maridatge, oferint vins de diferents denominacions d’origen i cava Premium.
Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona
“L’aliança amb Raventós Codorníu mostra el propòsit del Club per construir un nou Estadi innovador i oferir una experiència única per a tots els aficionats i aficionades que visitin l’Spotify Camp Nou i gaudeixen d’un dia de partit a les localitats més Premium. Tenir el suport d’una empresa catalana referent i poder comptar amb el seu producte de primera qualitat als espais VIP és clau per a una instal·lació amb una revolucionària i renovada proposta d’hospitality amb un concepte basat a oferir una experiència 100% Barça”.
Declaracions de Sergio Fuster, CEO de Raventós Codorníu
“Per a nosaltres es una alegria poder oferir els nostres millors caves i vins en un lloc tan emblemàtic com l'Spotify Camp Nou. Aquest acord ens fa especial il·lusió perquè Raventós Codorníu i el Barça comparteixen origen, valors i també propòsits, com el de facilitar moments de felicitat i celebració a la gent”.
Nota de premsa Raventós Codorniu