Nexes - Innovació, emprenedors i empreses
  • Descripció: 

    • Donar les pautes per una anàlisi econòmica de l'activitat de persones autònomes i microempreses.
    • Analitzar l'estat de l'activitat  o empresa, quins aspectes estan assolits i quins podrien millorar?
    • Respondre preguntes claus necessàries per a la gestió d'un negoci: evolució, benefici, despeses, sou a aplicar i criteris de finançament.
  • Informació sobre la inscripció: 


    Cal inscripció prèvia.

     FORMULARI INSCRIPCIÓ 

  • Lloc: 
    Centre Cultural de  Sant Sadurní d'Anoia ( Biblioteca municipal)
  • Adreçat a: 

    Persones professionals que gestionen el seu negoci i microempreses, que volen aprofundir en la gestió econòmica per pendre decisions basades en les pròpies dades del negoci.

  • Horari: 
    9h30 a 13h30
  • Dates del curs: 
    7 i 14 d'octubre de 2025
  • Continguts

     Sessió 1

    1. Introducció.

    2. De què parlem quan parlem de la gestíó econòmica del negoci de persones autònomes i microempreses.

    3. Els errors més freqüents en la gestió econòmica del negoci.

    4. Gestió econòmica d'èxit: criteris a aplicar.

    5. Presa de decisions en la gestió econòmica.

    6. Exemples i casos pràctics.

    7. Conclusions.

     Sessió 2

    1. Resum de la sessió anterior.

    2. Preguntes i respostes sobre la sessió anterior.

    3. Responem preguntes clau: com va l'empresa?

    4. Responem preguntes clau: quin benefici es genera? quin benefici haurai de generar?

    5. Responem preguntes clau: quin sou em puc treure?

    6. Responem preguntes clau: com m'hauria de finançar?

    7. Camí de l'èxit: fites i prioritats.

    8. Exemples i casos pràctics.

    9. Conclusions.

    El taller anirà a càrrec d'Elisabet Bach Oller,consultora amb més de 10 anys d'experiència, especialitzada en el creixement i consolidació de l'activitat professional de persones professionals autònomes i microempreses. Llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses per ESADE, i professora de la Universitat Rovira i Virgili.

    AJUNTAMENT DIBA