imatge community
  • Lloc: 
    Nexes Centre de Serveis a les Empreses
  • Adreçat a: 
    Empresaris, gerents d'empresa responsables del departament de màrqueting, autònoms i persones emprenedores
  • Horari: 
    De 9h30' a 13h30'
  • Dates del curs: 
    17, 19 24, 26 i 31 de juliol
  • Continguts


    OBJECTIUS  DEL CURS:
    • Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents.
    • Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
    • Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
    • Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.
    • Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
    • Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
    CONTINGUTS: 

    • Social Media i Comunity Management
    • Estratègia i creació del Pla de Mitjans SOcials
    • Xarxes Socials
    • Eines del Community Manager



    METODOLOGIA:


    Es farà servir una metodologia participativa per afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat:
    • competència comunicava lingüística i audiovisual
    • tractament de la informació i competència digital
    • competència d'aprendre a aprendre
    • competència d'autonomia i iniciativa personal
    • competència en el coneixement i la interacció amb el mon Online
    • competència social
    • Social Media i Community Management
    • Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
    • Xarxes Socials
    • Eines del Community Manager

    Experta: 

    marisolMarisol García, assessora de Màrqueting i Comunicació On line, fundadora de Marisol Garcia Comunicació, ha estat redactora del Periòdico de Catalunya i redactora i editora d'informatius de la Cadena Ser.  Màster en Community Manager i en Marquèting i comunicació digital per IMF Business School. 


    Places limitades. Cal fer inscripció prèvia

    Organitza: 

    logo ajuntmaent     nexes    




    Amb el suport de: 

    Logo diputacio barcelona    GENERALITAT  MINISTERIO EMPLEO  soc

    Col·laboren: 


    aj Gelida        aj Torrelavit      aj Subirats