El dilluns 4 de febrer a les 19:30h hores se celebrarà una sessió de la Junta de Govern Local amb el següent ordre del dia:
1.- APROVACIÓ DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR 19-11-2018 i 03-12-2018
ALCALDIA
2.- DONAR COMPTE A LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE LA CORRESPONDÈNCIA OFICIAL REBUDA A L'AJUNTAMENT - Expedient SEC/18/2019
HISENDA - URBANISME - ADMINISTRACIÓ GENERAL
3.- APROVACIÓ DE LES DESPESES D'ADHESIÓ AL PROGRAMA "ANEM AL TEATRE" CURS 2018/2019 - Expedient INT/68/2019
4.- APROVACIÓ DE LES QUOTES DE LES ALARMES DELS EDIFICIS MUNICIPALS PER L'EXERCICI 2019 A L'EMPRESA DIGITTECNIC, SL - Expedient INT/76/2019
5.- RESOLDRE LA SOL·LICITUD DE LA NO SUBJECCIÓ A LA TAXA DE GESTIÓ DE RESIDUS DE L'EXERCICI 2019 PER TENIR CONTRACTAT EL SERVEI AMB UN GESTOR AUTORITZAT, PRESENTADA A L'ORGANISME DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA, PEL SENYOR J.V.V. - Expedient TRE/12/2019
6.- RESOLDRE LA SOL·LICITUD DE LA NO SUBJECCIÓ A LA TAXA DE GESTIÓ DE RESIDUS DE L'EXERCICI 2019 PER TENIR CONTRACTAT EL SERVEI AMB UN GESTOR AUTORITZAT, PRESENTADA A L'ORGANISME DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA PEL SENYOR J.E.T. - Expedient TRE/19/2019
7.- DESISTIMENT I ARXIU DE L'EXPEDIENT DE RESPONSABILITAT PATRIMONIAL: INDEMNITZACIÓ PAGAMENT REPARACIÓ MOTOCICLETA - Expedient SEC/608/2018
8.- COMUNICACIÓ PRÈVIA PER LA INSTAL·LACIÓ D'UN CIRC A LA PARCEL·LA DEL CARRER GELIDA, 36-38-Expedient ACT/81/2018
BENESTAR SOCIAL - SALUT - IGUALTAT -EDUCACIÓ - CONSUM
9.- RESOLDRE LA SOL·LICITUD DE LA TARGETA D'APARCAMENT INDIVIDUAL PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT - Expedient BSO/40/2019
10.- APROVACIÓ DE LA QUOTA COMUNITÀRIA DEL LOCAL DEL PASSEIG CAN FERRER 11, PER L'ANY 2019 - Expedient INT/78/2019
11.- APROVACIÓ DE L'ACTUALITZACIÓ DE LA RENDA MENSUAL PER APLICACIÓ DE L'IPC, DEL LLOGUER DEL LOCAL DEL CASAL DE LA GENT GRAN PER L'ANY 2019 - Expedient INT/75/2019
12.- DONAR COMPTE DE LA DENEGACIÓ DE LA SUBVENCIÓ PER FOMENTAR LA IDENTIFICACIÓ I L'ESTERILITZACIÓ DELS ANIMALS DE COMPANYIA, PER A L'ANY 2018. - Expedient SAL/33/2018
13.- ACCEPTAR LA SUBVENCIÓ DEL CATÀLEG DE SERVEIS DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA PER L'ANY 2018: ELS SERVEIS SOCIALS MÉS A PROP - Expedient BSO/25/2018
14.- RESOLDRE LA SOL·LICITUD LLICÈNCIA TINENÇA I CONDUCCIÓ DE GOSSOS POTENCIALMENT PERILLOSOS - Expedient SAL/1/2019
CULTURA - JOVENTUT - COOPERACIÓ
15.- APROVAR LES BASES CONCURS DE CARNAVAL 2019 - Expedient CUL/2/2019
16.- ADJUDICACIÓ DEL SERVEI DE PREPARACIÓ, REALITZACIÓ I VALORACIÓ DE 16 TALLERS "REDECORA LA TEVA AUTOESTIMA" DESTINAT A JOVES I ADOLESCENTS, A L'EMPRESA QUANTUM DESENVOLUPAMENT - Expedient INT/77/2019
PROMOCIÓ ECONÒMICA - OCUPACIÓ - COMERÇ I TURISME
17.- ASSESSORAMENT I EINES DE COACHING LABORAL - Expedient PRO/1/2019
18.- ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE MENOR DE SERVEIS A AULA F7,SLU, PER A L'ESPAI TECNOLÒGIC PROFESSIONAL DESTINAT A USUARIS QUE CERQUEN FEINA - Expedient PRO/2/2019
19.- ACCEPTAR SUBVENCIÓ DE CONCESSIÓ DIRECTA DESTINADA A FINANÇAR "DISSENYI D'UNA EMPRESA SOCIAL" VIVER DE PLANTES - Expedient PRO/48/2017
20.- APROVAR L'ACORD DE MANTENIMENT DE LA COL·LABORACIÓ ENTRE EL CONSELL REGULADOR DEL CAVA I L'AJUNTAMENT DE SANT SADURNÍ D'ANOIA , PEL CAVATAST 2018 - Expedient TUR/49/2018
ESPORTS - NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA
21.- APROVACIÓ DEL SUBMINISTRAMENT DE PRODUCTES QUÍMICS PER A LA PISCINA MUNICIPAL PER L'ANY 2019 - Expedient INT/83/2019
RECURSOS HUMANS - COMUNICACIÓ - NOVES TECNOLOGIES
22.- ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE DE SERVEIS DE CONTROL DE PRESÈNCIA , A L'EMPRESA MHP SERVICIOS DE CONTROL, SL - Expedient INT/84/2019
23.- RATIFICACIÓ DEL DECRET D'APROVACIÓ DEL DEL CONVENI ENTRE L'AJUNTAMENT DE SANT SADURNI D'ANOIA I EL CONSELL COMARCAL DE L'ALT PENDÈS PER PORTAR A TERME EL PROGRAMA TREBALL I FORMACIÓ 2018 . - Expedient RRH/160/2018
GOVERNACIÓ - HABITATGE -TRANSPARÈNCIA
VIA PÚBLICA - MEDI AMBIENT - MOBILITAT
24.- CONTRACTACIÓ DEL SERVEI D'INSPECCIÓ AMBIENTAL I SEGUIMENT DEL TRASPÀS DEL SERVEI DE RECOLLIDA DE RESIDUS PORTA A PORTA DURANT L'ANY 2019 AL SENYOR E.F.M. - Expedient INT/82/2019
25.- APROVACIÓ DEL SUBMINISTRAMENT DE BOSSES DE BROSSA PER AL SERVEI DE NETEJA VIÀRIA PER L'ANY 2019 - Expedient INT/80/2019
26.- URGÈNCIES SOBREVINGUDES
27.- INFORMACIONS DIVERSES
28.- PRECS I PREGUNTES