Publicació 29.10.2021
piscina municipal
  • A partir de l'1 de novembre no s'haurà de reservar per accedir a la piscina i la zona aquàtica
  • Els usuaris podran reservar la sala de musculació en franges d'1 hora i podran ampliar-se sempre que hi hagi places lliures

El Servei d'Esports de l'Ajuntament de Sant Sadurní anuncia canvis en el sistema d'accés a la piscina i la sala de musculació a partir de la propera setmana, després de la relaxació de les mesures sanitària i l'ampliació dels aforaments.

Des de l'1 de novembre no s'haurà de fer reserva prèvia per accedir a la zona aquàtica de les instal·lacions. Regularment el servei oferirà informació sobre l'ocupació dels carrils de natació i dels vasos per tal que les persones usuàries puguin consultar l'aforament.

En el cas de la sala de musculació, sí es mantindrà la reserva horària, però en franges d'una hora, que podran ampliar-se sempre que hi hagi places lliures.

Aquestes mesures es mantindran fins a la fi d'aquest any.

Per a més informació visita el web www.santsadurni.cat/piscina

Aquests darrers dies el Servei ha estat realitzant una enquesta entre les persones usuàries i abonades de la Zona Esportiva per tal que valoressin el sistema de reserva prèvia i la seva opinió sobre la possibilitat o no de mantenir-lo.