Nexes - Innovació, emprenedors i empreses
  • Descripció: 

    - Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelització que pots aplicar a la teva empresa per gaudir d'una cartera de clients fidels.
    Conèixer estratègies d'èxit sobre com convertir els teus clients en clients habituals i que recomanin la teva marca a tota la xarxa de contactes, evitant la fuga cap a  la competència.

    - Treballar 4 tècniques de fidelització per excel·lència i veure exemples pràctics i creatius de com adaptar-les al teu negoci. Tècniques que milloren l'experiència de compra del client, fent repetició de compra i millorant la imatge de marca i reputació en línia

  • Informació sobre la inscripció: 

    Places limitades. Inscripció prèvia.

      FORMULARI  

  • Lloc: 
    Centre de serveis a les empreses Nexes
  • Horari: 
    9h30-13h30
  • Dates del curs: 
    25 abril i 27 abril 2023
  • Continguts

     Sessió 1 - Què és la fidelització i retenció de clients, i quina és la seva importància en l'empresa i la marca.
    - Estratègia d'atenció personalitzada i màrqueting relacional.
    - Estratègia d'experiència d'usuari a un nivell superior.
    - Mantenir una coherència de marca.
    - La comunicació amb el client. Tipus, forma i ocasions.
    - Diferenciació. Què podem fer que ens faci únics?

     Sessió 2 
    - Treballar les 4 tècniques per excel·lència.
    - Programes de fidelització i descomptes: tipus i característiques.
    - Venda Vips: Venda privada i exclusiva.
    - El factor sorpresa i les accions especials.
    - Els canals de comunicació adients per fidelitzar.

    DIBA I AJUNTAMENT