SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i puntualment rebràs el butlletí d'activitats i les notícies més destacades
SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i puntualment rebràs el butlletí d'activitats i les notícies més destacades
- Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelització que pots aplicar a la teva empresa per gaudir d'una cartera de clients fidels.
Conèixer estratègies d'èxit sobre com convertir els teus clients en clients habituals i que recomanin la teva marca a tota la xarxa de contactes, evitant la fuga cap a la competència.
- Treballar 4 tècniques de fidelització per excel·lència i veure exemples pràctics i creatius de com adaptar-les al teu negoci. Tècniques que milloren l'experiència de compra del client, fent repetició de compra i millorant la imatge de marca i reputació en línia
Places limitades. Inscripció prèvia.
Sessió 1 - Què és la fidelització i retenció de clients, i quina és la seva importància en l'empresa i la marca.
- Estratègia d'atenció personalitzada i màrqueting relacional.
- Estratègia d'experiència d'usuari a un nivell superior.
- Mantenir una coherència de marca.
- La comunicació amb el client. Tipus, forma i ocasions.
- Diferenciació. Què podem fer que ens faci únics?
Sessió 2
- Treballar les 4 tècniques per excel·lència.
- Programes de fidelització i descomptes: tipus i característiques.
- Venda Vips: Venda privada i exclusiva.
- El factor sorpresa i les accions especials.
- Els canals de comunicació adients per fidelitzar.