Ràdio Sant Sadurní
La iniciativa, que arriba a la 7a edició, els acompanyarà en àmbits com la digitalització, la comercialització o el màrqueting

El restaurant Cal Ticus, fotografia Adolfo i la botiga Vímets són els tres establiments sadurninencs que enguany participaran en la 7a edició del programa Comerç 21, una iniciativa que impulsen PIMEComerç i la Diputació de Barcelona per millorar l’oferta comercial dels municipis de la demarcació en àmbits com la digitalització, la comercialització o el màrqueting.

Han estat escollides d’entre 76 candidates de la província de Barcelona i formen part d’una llista on hi figuren  50 micropimes del sector comercial i de serveis -5 de l’Alt Penedès-. Aquestes 50 participants s’uneixen a les 274 empreses que ja han passat per les edicions anteriors. D'entre elles, quatre més de Sant Sadurní, la cansaladeria Cal Miqueló -s'hi va unir en la primera edició, la de 2017/18-; Electrònica Mirambell i la llibreria Jepi -van entrar-hi en la 5a edició, la de 2021/22- i l'Hotel Fonda Neus -incorporat l'any passat.

En la primera fase del programa, els participants tindran sis hores d’assessorament individualitzat i dotze hores de sessions col·lectives per fer una diagnosi de l’empresa, definició d’objectius i accions de futur per assolir-los. Després, durant la fase d’execució, disposaran d’altres dotze hores d’acompanyament individualitzat amb un expert per implementar les actuacions plantejades, i vuit hores de sessions col·lectives. Al cap de sis mesos d’haver acabat el projecte, les empreses fan un seguiment amb altres dues hores d’assessorament individualitzat.

PUBLICAT EL 28.09.2023