Publicació 22.12.2023
  • Serŕ el dimarts 16 de gener de 9 a 11:30h, al Casal d'Entitats
  • Imprescindible demanar cita prčvia presencialment a les dependčncies de la Policia Local o trucant al 938183022
  • Tindran preferčncia les persones majors de 65 anys i col·lectius amb mobilitat reduďda o discapacitat

dni

L’Ajuntament de Sant Sadurní informa que la Policia Nacional es desplaçarà al municipi el dimarts 16  de gener de 2024 per tramitar la renovació del DNI, en horari de 9 del matí a 11:30h, a les instal·lacions del Casal d’Entitats (c/ Marc Mir, 15).

Tindran preferència els veïns i veïnes del municipi majors de 65 anys i col·lectius amb mobilitat reduïda o discapacitat.

Cita prèvia

Es podrà sol·licitar:

  • Presencialment a les dependències de la Policia Local
  • Trucant al telèfon  93 818 30 22

En cas de no poder assistir o si s’ha d’anul·lar la cita, es demana es comuniqui a través de la bústia www.santsadurni.cat/bustiapolicia.

Aquelles persones que hagin realitzat el tràmit de renovació del DNI hauran de recollir el nou document el divendres 19 de gener, de 9 a 10:30 hores, també al Casal d’Entitats.

Important

Tant si la renovació es sol·licita per canvi de domicili, sostracció, pèrdua o caducitat, caldrà adreçar-se el dia i a l’hora reservada al Casal d’Entitats, aportant la documentació necessària.

Els menors hauran d’estar acompanyats en tot moment pel pare, la mare o el tutor/a.

 Documentació

La documentació que s'haurà d'aportar el primer dia és la següent:

Renovacions per canvi de domicili
   • DNI original
   • Volant d'empadronament (amb data inferior als 3 mesos)
   • Una fotografia
   • 12 € en metàl.lic (Famílies nombroses, gratuït).

Renovacions per sostracció o pèrdua
   • Cal aportar també denúncia
   • Volant d'empadronament
   • Una fotografia
   • 12 € en metàl·lic (Famílies nombroses, gratuït)

Renovacions per caducitat
   • DNI original
   • Una fotografia
   • 12 € en metàl·lic (Famílies nombroses gratuït)