Aquest mes de juliol, l’Ajuntament i SOM Sant Sadurní, amb la campanya digital «Suma-t’hi. Cada compra compta», han posat en valor l’atenció, el servei i el potencial del seu mix comercial, mostrant les compres de 10 protagonistes a diferents establiments locals i al mercat.
Prop de 10.000 han visualitzat algun dels vídeos publicats durant la primera quinzena de juliol, en què es podia apreciar la riquesa i la qualitat que engloba el conjunt comercial i que encara estan disponibles als perfils d’Instagram de @Somsantsadurni i @Mercatsantsadurni.
En aquests vídeos, enregistrats a diverses botigues i parades del mercat, es mostra el tracte proper i l’atenció personalitzada que ofereixen els dependents i les dependentes locals i que, sense dubte, és la clau competitiva del comerç de Sant Sadurní.
En la realització d’aquests vídeos han col·laborat veïns i veïnes de la vila, entre els quals es troben en Xavier Costa i en Toni Salvador, jugadors del C.E.Noia Freixenet. Tots han fet créixer el projecte mostrant el seu lligam amb Sant Sadurní i ajudant en la conscienciació en relació al poder que representa cada compra pel present i futur del municipi.
Sorteig i rebaixes
Aquests dies s'han sortejat diversos lots de productes i xecs regal entre els participants a les xarxes socials. A més, el matí de dissabte 6 de juliol, es va celebrar el dia gran de rebaixes amb una jornada de mercat, botigues i música al carrer. Comerç i parades van mostrar la unió i la força que tenen com a eix comercial, tot amenitzat amb la música en directe del grup itinerant «Swing Engine». Aquesta ha estat una acció més del pla de dinamització que desenvolupen l’Ajuntament i l’associació SOM Sant Sadurní per a impulsar la promoció econòmica de la vila i la sensibilització pel comerç local.
Més informació a www.santsadurni.cat i www.somsantsadurni.com