PROGRAMA DE LA FORMACIÓSessió 1 :
Dimecres 15 de febrer de 9.30 a 13.30 i de 14.30 a 18.30 a l'aula del CIC Fassina
1
Identificar oportunitats d 'innovació a través de les tendències
- Introducció Què és una macrotendència?
- Les macrotendències més rellevants: socials, consum i tecnològiques
- Exemples pràctics de com les tedències afecten a una determinada indústria i als seus clients
- Caçadors de tendències: el cas de Tredwatching
- Eines de transformació de les macrotendències en reptes per l'empresa: Tred Matrix i Mapa de Convergència
Sessió 2
Dimecres 1 de març de 9.30 a 13.30 i de 14.30 a 18.30h a l'aula del CIC Fassina
Identificar oportunitats d'innovació a través del coneixement del meu client
Es posará en relleu la importància d'identificar les demandes del nostre client i mercat per enfocar correctament el procés d'innovació seguint la metodología de la Persona i el Customer Journey i la seva aplicació al món de la innovació.
- Persona: Eina per posar-se a la pell del client i entendre les seves necessitats
- Customer experience: factors claus que envolten una experiència satisfactória del client amb una marca i empresa, i sobre els qual es pot innovar.
- Punts de contacte entre l'empresa,/producte/servei i el client: coneixement, experiència de compra, rebuda del producte o servei, ús iexperiència, identificació de problemes, serveis de reparació i post-venda, suport i atenció al client
NOTA: S'oferirà a les empreses assistents un cofee-break i al migdia un dinar networking.
Emplenar el formulari on line:
PROGRAMA EMPRESARIAL PER A LA IDENTIFICACIÓ D'OPORTUNITATS D'INNOVACIÓParticipa al programa d'innovació i assessorament a empreses de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia per promoure la cultura d'innovació i desenvolupar un projecte innovador propi.
Iniciativa:
Amb el suport:
Col·laboren: