Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Molt ennuvolat amb pluja21ºC-12ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 06.05.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
Consulta i reclamacions al cens electoral per les Eleccions Generals del 9 al 16 de maig
El vot per correu finalitza el 16 de juny

Les llistes del cens electoral que ha de regir en les properes eleccions generals a Corts, que se celebraran el diumenge dia 26 de juny, estaran a disposició de les persones interessades a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament des del dia 9 al 16 de maig, ambdós inclosos.

D’acord amb l’article 39.2 de la Llei orgànica del règim electoral general vigent, l’Ajuntament posa a disposició de les persones interessades un servei de consulta sobre la seva inclusió en el cens, però no és permesa la realització de consultes generals de les llistes del cens.

Les reclamacions per errors o per exclusió indeguda del cens es poden presentar en el mateix Ajuntament o directament a la Delegació Provincial de l'Oficina del Cens Electoral a Barcelona. Cal aportar el DNI, el passaport o el permís de conduir  i s’ha d’utilitzar un imprès normalitzat que es facilitarà gratuïtament. Les reclamacions fetes fora de termini tenen efecte a partir de les següents eleccions.

Durant aquest període podran consultar les dades i saber a quin col·legi electoral han de votar (els ciutadans que disposin de certificat digital, podran consultar les seves dades directament a través de la web de l'Oficina del Cens Electoral de l'Institut Nacional d'Estadística . Cal tenir en compte que les llistes provisionals són amb les dades recollides del Padró Municipal tancat a 1 d'agost de 2015. Qualsevol modificació posterior, no figurarà en aquestes llistes provisionals.

Per a més informació, el telèfon d'atenció al públic de l'Oficina del Cens Electoral és el 901.010.900, horari de 9 a 14h, de dilluns a divendres.

Vot per correu

Els electors i les electores que prevegin que el dia de celebració de les eleccions es trobaran absents de la vila, o bé que no acudiran a la seva mesa electoral per exercir el dret de vot, poden votar per correu, prèvia sol·licitud a la Delegació Provincial  de l’Oficina del Cens Electoral que es tramita a l’oficina de Correus.

El termini per a demanar el certificat que permet votar per correu i finalitza el dia 16 de juny, si bé és recomanable fer-ho amb una antelació suficient.

La sol·licitud a l’oficina de Correus s’ha de fer personalment, i s’ha d’exhibir el DNI original. En els casos de malaltia o d’incapacitat que impedeixin fer personalment la sol·licitud a l’oficina de Correus (circumstància que s’ha d’acreditar amb una certificació mèdica oficial i gratuïta), la gestió es pot delegar en una persona autoritzada a través de notari o consularment.

La Delegació de l’Oficina del Cens a Barcelona rebrà la sol·licitud de vot i trametrà per correu certificat a l’elector o electora la documentació necessària per a l’emissió del vot per correu, amb les instruccions necessàries.

Pujar al principi de la pàgina