Seguint amb el pla d’actuacions fruit de l’estudi diagnòstic portat a terme l’any 2019 a través del Catàleg de Serveis de la Diputació de Barcelona, i celebrar el llançament de la seva nova imatge, el Mercat de Sant Sadurní va dur a terme el sorteig de 3 lots de productes del mercat.
Durant les dues jornades comercials es van repartir butlletes per cada acte de compra. Els clients i les clientes, havien d’emplenar-les amb les seves dades i introduir-les en una urna ubicada en una parada de l’organització a la plaça de l'Ajuntament. Entre les dues jornades es van recollir un total de 1.500 butlletes.
Durant la setmana del sorteig, el perfil a la xarxa Instagram @mercatsantsadurni ha crescut un 345% en visites, arribant fins als 600 seguidors, i més de 200 persones van veure el sorteig, que es va retransmetre en directe.
Les tres guanyadores, veïnes totes de Sant Sadurní, van recollir el premi el mateix dissabte a la tarda a la Fassina de Can Guineu.
Des de la Regidoria de Turisme i Comerç s’ha valorat molt positivament el resultat, un èxit sense precedents, tenint en compte que era la primera vegada que es feia una acció de dinamització del Mercat de Sant Sadurní, i esperen tenir la mateixa acollida en les futures actuacions que esdevindran.