Ràdio Sant Sadurní

AVUI: Ennuvolat 14ºC|3ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube

BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana

Notícies
jordi pujol2017
Jordi Pujol: "Al segle XXI l'Administració ha de ser escrupolosament laica"
El portaveu de la CUP a Sant Sadurní lamenta que no es debatés el fons de la moció que presentaven amb ICV per garantir la laïcitat a l´Ajuntament

Jordi Pujol ha repassat a l'entrevista mensual de la ronda política els principals assumptes de l'actualitat i del ple municipal, una sessió marcada per la moció que presentaven conjuntament amb ICV per garantir la laïcitat al consistori. En aquest sentit, el cupaire ha destacat que “al segle XXI l'Administració ha de ser escrupolosament laica”. Lamentant, també que “la resta de grups es van tancar en banda a debatre la laïcitat; no hi va haver cap esmena. Era un tema incòmode per molts dels partits del plenari”.

Preguntat per un altre dels temes destacats del ple, l’aprovació de l’addenda del conveni signat entre l’Ajuntament i Agromillora, Pujol ha estat molt crític: “Encara que el Govern i altres partits no ho diguin, com a mínim amb Agromillora hi ha hagut un tracte de favor. Se'ls ha permès regularitzar una il·legalitat. L'Ajuntament ha estat còmplice; és una estafa pels ciutadans de Sant Sadurní que sí han de demanar una llicència i complir”.

Finalment, el cupaire també ha parlat d'altres qüestions d'actualitat com la compra de la majoria de les accions del grup Codorniu per part del fons nord-americà Carlyle o els pressupostos participatius: “Nosaltres vam llençar i iniciar els pressupostos participatius i aquesta iniciativa se'ns queda curta. Ens ho prenem com una prova, un primer experiment. El govern no es creu la participació”, ha apuntat Pujol.

Podeu escoltar l'entrevista sencera al següent enllaç:

PUBLICAT EL 06.07.2018
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic