Ràdio Sant Sadurní

AVUI: Descobert 14ºC|4ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube

BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana

Notícies
Rafa Berlanga: "Tant de bo tot això serveixi d´alguna cosa”
El portaveu de Sant Sadurní en Comú espera que la crisi canviï tots els estaments de la societat

La Roda Política del mes de juny l’ha encetat el portaveu de Sant Sadurní en Comú, Rafa Berlanga, que ha passat aquesta setmana pels micròfons de Ràdio Sant Sadurní per valorar alguns dels punts més destacats del ple municipal del mes de maig i per posar sobre la taula algunes qüestions d’actualitat. Entre elles, el pla de xoc per afrontar la crisi, que s’aprovarà la setmana vinent. En aquesta línia, Berlanga ha destacat que “amb les ajudes per sortir de la crisi tothom estava d’acord, però hem hagut de batallar més la tarifació social, la nova normalitat amb un nivell més ecològic o el casal d’estiu de caire més educatiu”. Mesures, totes elles, que, com ha confirmat, estaran al decàleg.

Pel que fa al treball conjunt en la creació d’aquest pla de xoc, el portaveu dels comuns s’ha mostrat orgullós de treballar tots a una i ha dit que “estableix les bases d’una nova manera de treballar perquè en moments de crisi podem treballar plegats”. Afegint, també que “tant de bo tot això serveixi d’alguna cosa, ja que només és un avís i hauríem d’estar preparats per a coses pitjors”.

Preguntat per la Casa dels Avis i la gestió de SUMAR - un dels temes més debatuts al ple- Berlanga no comparteix el model actual: “La gestió hauria de ser municipal per treure tot el benefici social i econòmic. Una empresa necessita guanyar diners i l’única manera és baixant el servei o el sou”.

Berlanga va cloure l’entrevista posant sobre la taula la renovació museugràfica del CIC Fassina: “És un projecte molt poc aprofitat. Jo no hi hagués apostat, però ja està fet i cal modernitzar-lo”.

Pots escoltar l'entrevista al següent enllaç:

PUBLICAT EL 03.06.2020
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic