Ràdio Sant Sadurní

AVUI: Ennuvolat 16ºC|4ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube

BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana

Notícies
pedro campos
Pedro Campos: “Ens hagués agradat afegir el romanent directament al pressupost”
El portaveu del PSC explica que tots els partits tenen compromisos per a les noves inversions

El portaveu del grup municipal socialista, Pedro Campos, també ha passat pels estudis de Ràdio Sant Sadurní en la Ronda Política del mes de març. Una conversa que ha servit per repassar el darrer ple municipal i l’actualitat sadurninenca i que ha encetat felicitant “al regidor de governació i via pública i al personal per l'organització de eleccions”, afegint, també, que “el pavelló va ser ideal per a les eleccions, però ha d'estar ple d'activitats esportives”.

Preguntat pel pressupost d’enguany -durant les properes setmanes es convocarà un ple extraordinari per introduir-hi el romanent-. Campos ha dit que “ens hagués agradat afegir el romanent directament al pressupost. No veiem problema en tirar endavant l'aprovació del romanent i les inversions”. També ha indicat que “tenim compromisos per a les noves inversions, tots els grups ho portàvem als programes”.

El portaveu socialista també ha parlat de les moció presentades per la CUP en suport a Pablo Hàsel i en defensa de la llibertat d’expressió i també, en suport a les persones encausades en les manifestacions al Pertús -mocions on el PSC s’hi va abstenir del debat-: “Ens despistem amb temes i mocions que no toquen. Cal fer més municipalisme”.

El tema de l'habitatge o l'actualitat de l'Inter han estat altres temes que el portaveu del PSC també ha posat sobre la taula.

Pots escoltar l'entrevista al següent enllaç:

PUBLICAT EL 05.03.2021
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic