SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
La portaveu d'ERC de Sant Sadurní, Marta Castellví, ha tancat el cicle d'entrevistes de la darrera Roda política, per abundar en la posició de la seva formació en alguna de les qüestions del darrer ple municipal, com les mocions sobre l'educació i la mobilitat, i també per repassar d'altres qüestions de la regidoria de Cultura, com la propera estrena de la pel·lícula Duro, del sadurninenc Francesc Cuéllar, que ha comptat amb el suport del municipi, o per presentar algunes de les properes cites, com la diada de Sant Jordi o la nova edició del cicle Poesia a les Caves.
"Ja vam expressar el nostre desacord a Educació, perquè al final a més línies més qualitat educativa, si hi ha menys alumnes per aula. Nosaltres apostem per l'escola pública i farem servir els espais i iniciatives que calgui per defensar-ho".
"Ja en la darrera trobada amb el director del Pla de Rodalies es va comunicar que al 2027 hauria d'estar acabada l'obra de millora, però nosaltres ja vam posar sobre la taula la necessitat de que abans d'això s'havia d'arranjar l'aparcament, millorar la il·luminació, i això s'ha fet".
"Duro és un projecte cinematogràfic que el Francesc (Cuéllar) i el seu equip ens va presentar fa un parell d'anys i de seguida vam veure que hi havíem de ser. L'Ajuntament i el servei de Cultura hem posat totes les facilitats perquè s'enregistrés la pel·lícula a espais i equipaments del municipi".
Podeu escoltar l'entrevista sencera aquí: