Ràdio Sant Sadurní

AVUI: Intervals de nuvolositat amb pluja escasa 19ºC|10ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube

BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana

Notícies
×  
Mari Carmen Díaz: "Ingressar més diners amb impostos, però per a fer què? Cal controlar la despesa Mari Carmen Díaz: "Ingressar més diners amb impostos, però per a fer què? Cal controlar la despesa
Mari Carmen Díaz: "Ingressar més diners amb impostos, però per a fer què? Cal controlar la despesa
La portaveu del PP de Sant Sadurní valora la modificació d'ordenances per l'any vinent i repassa altres qüestions, com les obres de la via pública, la gestió de les festes o el cavatast

La portaveu del PP de Sant Sadurní, Mari Carmen Díaz, ha passat per l'estudi de Ràdio Sant Sadurní per participar a la roda política, i ha valorat la seva oposició a la modificació d'ordenances fiscals i altres assumptes d'actualitat, com les obres de l'Eixample, la gestió de les festes i la participació ciutadana, o el model del Cavatast".

"Incrementar els impostos per tenir més diners, però has de mirar per a què. Cal controlar la despesa que tens, veure què necessita exactament la ciutadania i decidir cap on anar"

"Haurien hagut d'incrementar cada any una mica (taxa de residus), i no tot de cop com van fer l'any passat"

"A l'oposició no ens tenen molt en compte per a les ordenances o el pressupost. Amb els seus vots ja tenen les coses aprovades"

"Fer obres perquè vegis que estan fent alguna cosa ara? Crec que s'haurien de pensar bé quan fer-les"

Podeu escoltar l'entrevista sencera aquí 

PUBLICAT EL 05.11.2025
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic