SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
SOM Sant Sadurní ha fet públic el seu malestar per les obres iniciades recentment a la zona de l'Eixample, així com pel funcionament de la zona blava. Aquesta setmana ha adreçat a l'Ajuntament una instància per traslladar la "preocupació i disconformitat" del teixit comercial, en especial dels establiments ubicats a l'entorn de les actuacions que aquests dies s'han iniciat a dues cruïlles i que es prolongaran al voltant de tres mesos, un termini que coincidiria amb la campanya de Nadal.
L'entitat lamenta les greus dificultats d'accés i estacionament, tant per als vehicles de càrrega i descàrrega com per als clients, una situació que assenyalen afecta directament l'activitat econòmica de la zona, i critica que no s'ha fet una comunicació prèvia i directa amb l'associació ni amb els comerços afectats. SOM Sant Sadurní apunta a la manca de coordinació entre les regidories d'Urbanisme i Comerç. "No té sentit que des de la Regidoria de Comerç i la nostra associació treballem conjuntament en campanyes per fomentar la compra local, mentre altres actuacions municipals la perjudiquen directament".
Mesures a la zona blava
L'associació recorda també que des de fa temps reclamen una millora de la mobilitat i la rotació de vehicles, davant les deficiències que presenta el model de zona blava amb disc horari, - en funcionament des de l'abril de 2022 -, i que, segons SOM Sant Sadurní, s'ha agreujat amb l'inici de les obres.
SOM Sant Sadurní insta l'Ajuntament a adoptar mesures immediates per tal d'agilitar les obres i minimitzar l'impacte que tindrà en el comerç local, facilitar l'aparcament i l'accés de càrrega i descàrrega de vehicles; o el restabliment i la millora del sistema de rotació de la zona blava, així com millorar la comunicació de l'administració local amb l'entitat i que se'ls tingui en compte a l'hora de planificar futurs projectes.

