SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana

Elsa Secanell s'ha quedat a les portes de tocar el cel i s'ha proclamat sotscampiona d'Europa en la segona jornada del campionat continental absolut de taekwondo, que s'està celebrant aquesta setmana a la ciutat alemanya de Munic, en la categoria de fins a 62 quilos.
La sadurninenca no ha pogut superar a la final la principal favorita i actual campiona olímpica, l'hongaresa Viviana Marton. En el primer assalt la representant de la delegació espanyola ha obtingut un prometedor parcial favorable però la seva oponent ha capgirat el resultat per acabar enduent-se'l per 17 a 10. En el segon, la igualtat ha estat de nou màxima i ha finalitzat amb empat a 13 punts, unes taules que han donat el triomf de manera ajustada a Marton. Amb tot, Secanell es penja una valuosa medalla de plata en la primera participació a una gran cita de la màxima categoria, demostrant que està al nivell de les grans exponents d'aquest esport.
Secanell ha hagut d'enfrontar un dur quadre d'emparellaments per arribar a la darrera ronda. Als quarts de final s'ha imposat en un duel molt competit a la croata Mestrovic, segona cap de sèrie i la seva rival en la final de l'Europeu sots-21 de principis d'any. A les semifinals, s'ha acabat imposant amb més facilitat a la txeca Stolbova, cap de sèrie número 3.
Aquests resultats suposen una nova confirmació de la gran progressió d'Elsa Secanell, que la situen com una de les principals apostes del taekwondo estatal i una candidata cada vegada més ferma per participar als propers Jocs Olímpics de 2028.
Foto: Real Federación Española de Taekwondo
