SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
El Ple d’aquest dimecres al vespre no va descobrir finalment els tres nous regidors que integraran el grup municipal socialista i podria ser que fins a la sessió de setembre no s’oficialitzi la notícia, encara que tot sembla indicar que Cristina de la Cruz, Francesc Carafí i Francesc Sáez ocuparan les actes de regidor que ahir van abandonar Salvador Domènech, Xavier Rodríguez i Ramon Secanell.
Tots tres van intervenir a l’inici del ple per exposar el seu punt de vista sobre la divisió interna al grup i van tenir paraules d’agraïment per a la resta de regidors, tècnics i persones que els han donat suport durant aquest període.
De tota manera, el partit encara manté el dubte de quina decisió prendrà Roger Mauricio, que segons la llista del PSC hauria d’accedir en primer lloc a l’acta de regidor, tot i que l’exsecretari de comunicació es va desmarcar de l’executiva en suport al grup de Domènech.
