Ràdio Sant Sadurní

AVUI: Descobert 37ºC|18ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube

BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana

Notícies
CiU carrega contra la suspensió del ple municipal i comissions informatives

 

La decisió de l’equip de govern de no celebrar el ple ordinari de novembre i traslladar les qüestions i assumptes al ple de desembre, que s’avançarà al 18 de desembre, ha estat molt criticada pel grup municipal de CiU, que aquesta setmana ha convocat una roda de premsa per denunciar la manca de diàleg i d’informació que mostra el govern cap a l’oposició.

Estem perplexes perquè no entenem que un municipi com Sant Sadurní hagi de suspendre un ple ordinari de novembre perquè no hi ha temes a tractar”, ha dit la portaveu de CiU, Maria Rosell. “CiU tenia diverses preguntes a formular que considera importants i també s’havia de respondre a preguntes que van quedar pendents al Debat sobre l’Estat dela Vila. També s’estan suspenent als darrers mesos diverses comissions informatives. Manca una actitud dialogant per part de l’equip de govern i es demostra que tenen tics autoritaris.

El principal grup de l’oposició també ha recordat que CiU s’ha ofert a col.laborar per cercar vies de solució al Casal dels Avis de l’antiga Caixa Penedès i no hem rebut cap resposta per part del govern. Buscar una solució per a rehabilitar la sala d’actes de l’Ateneu i que es converteixi en el teatre municipal és un altre de les demandes urgents que reclama la formació de Maria Rosell. Calen subvencions i vies de finançament per recuperar aquest espai, molt necessari per organitzar activitats per a tot el municipi i que ara mateix no tenen un lloc on poder celebrar-les.

Sembla que l’únic objectiu del govern és recaptar el màxim per poder fer l’obra de la nova biblioteca a la plaça Nova. Continuem insistint en que s’hauria de preguntar a la ciutadania si li sembla bé aquest projecte o bé destinar els recursos a d’altres serveis potser més necessaris en la situació actual, ha recordat Rosell.

PUBLICAT EL 28.11.2013
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic