SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC
Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana
L’Ajuntament de Sant Sadurní ha col.locat aquest dimecres una placa de metacrilat a la façana de l’Ajuntament en que es pot llegir “En aquest Ajuntament s’hissa la bandera espanyola per imperatiu legal“, fent efectiva així la pol.lèmica moció aprovada en el passat mes de març i que la setmana passada va desfermar una notable polseguera als mitjans de comunicació, en especial als de Madrid.
L’aprovació de la proposta va comptar amb els vots d’ERC i de quatre dels regidors de CiU (els altres dos regidors de la formació es van abstenir), mentre que el PSC i PP van votar en contra.
El govern sadurninenc va decidir fa uns dies penjar la bandera espanyola a l’Ajuntament després del requeriment presentat a l’Ajuntament per la delegada del Govern a Catalunya, Maria de los Llanos de Luna. De tota manera, el grup municipal d’ERC va decidir presentar la proposta de col.locar una placa per tal de manifestar la seva disconformitat amb el requeriment del govern.
