Ràdio Sant Sadurní

AVUI: Poc ennuvolat 36ºC|18ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube

BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana

Notícies
Dimarts 28 d’abril acte de suport al jutge Santi Vidal

Arxiu extern

L’Assemblea Nacional Catalana de Sant Sadurní ha organitzat un acte de suport al jutge Santi Vidal per al proper dimarts 28 d’abril a les 19 hores a la plaça de l’Ajuntament, que comptarà amb la participació del propi jutge, qui estarà acompanyat pel teixit associatiu de la vila, familiars i amics, així com representants de diversos grups polítics, del centre escolar on va estudiar i del club esportiu on durant molt anys va practicar hoquei patins.

El Consell General del Poder Judicial va acordar a finals del mes de febrer la suspensió de Vidal per un període de tres anys com a jutge de l’Audiència de Barcelona, com a responsable d’una falta disciplinària molt greu per haver participat en la redacció d’una constitució catalana.

Com a resposta a la persecució i l’atac a la llibertat d’expressió i ideològica a les quals s’ha vist sotmès el jutge Santi Vidal, el seu poble natal vol expressar i mostrar tot el seu suport a aquest veí il·lustre, en defensa de la seva vida privada i la llibertat de pensament.

L’ANC convida a tota la ciutadania a sumar-se a aquest acte públic que vol traslladar tot el recolzament i estima de Sant Sadurní al jutge Vidal.

 Nota premsa ANC Sant Sadurní

PUBLICAT EL 22.04.2015
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic