Ràdio Sant Sadurní

AVUI: Descobert 37ºC|18ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube

BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i setmanalment rebràs l'agenda d'activitats i les notícies més destacades de la setmana

Notícies
El divendres 22 de maig debat electoral amb els caps de llista

Arxiu externEl proper divendres 22 de maig, el Celler de la Fassina de Can Guineu acollirà el debat electoral amb els sis caps de llista a les eleccions municipals de Sant Sadurní: Maria Rosell (CiU), Susanna Mérida (PSC), Josep Maria Ribas (ERC), Carles Jiménez (PP), Jordi Pujol (CUP) i Rafa Berlanga (ICV).

L’acte, moderat pel director de Ràdio Sant Sadurní, Sergi Fernández, serà retransmès en directe per l’emissora municipal. El debat s’estructurarà en tres blocs en què els caps de llista podran presentar les seves propostes en relació a: 1. polítiques socials i serveis a les persones; 2. projectes, inversions i equipaments; i 3. model de vila.

Es convida a la ciutadania que, fins al 20 de maig, plantegi preguntes o temes per a què els candidats les puguin respondre durant el debat, a través del següent formulari o mitjançant el correu electrònic comunicacio@santsadurni.cat.

Nit electoral


El diumenge 24 de maig, Ràdio Sant Sadurní oferirà un programa especial eleccions també a partir de les 19:30 hores, des de la plaça de l’Ajuntament, que comptarà amb la participació de representants de totes les formacions polítiques, i en què es farà seguiment del recompte de vots i entrevistes als caps de llista una vegada es coneguin els resultats.

PUBLICAT EL 08.05.2015
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic