Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament
L’Ajuntament de Sant Sadurní informa que la Policia Nacional es desplaçarà al municipi el dimarts 16 de gener de 2024 per tramitar la renovació del DNI, en horari de 9 del matí a 11:30h, a les instal·lacions del Casal d’Entitats (c/ Marc Mir, 15).
Tindran preferència els veïns i veïnes del municipi majors de 65 anys i col·lectius amb mobilitat reduïda o discapacitat.
Cita prèvia
Es podrà sol·licitar:
En cas de no poder assistir o si s’ha d’anul·lar la cita, es demana es comuniqui a través de la bústia www.santsadurni.cat/bustiapolicia.
Aquelles persones que hagin realitzat el tràmit de renovació del DNI hauran de recollir el nou document el divendres 19 de gener, de 9 a 10:30 hores, també al Casal d’Entitats.
Important
Tant si la renovació es sol·licita per canvi de domicili, sostracció, pèrdua o caducitat, caldrà adreçar-se el dia i a l’hora reservada al Casal d’Entitats, aportant la documentació necessària.
Els menors hauran d’estar acompanyats en tot moment pel pare, la mare o el tutor/a.
Documentació
La documentació que s'haurà d'aportar el primer dia és la següent:
Renovacions per canvi de domicili
• DNI original
• Volant d'empadronament (amb data inferior als 3 mesos)
• Una fotografia
• 12 € en metàl.lic (Famílies nombroses, gratuït).
Renovacions per sostracció o pèrdua
• Cal aportar també denúncia
• Volant d'empadronament
• Una fotografia
• 12 € en metàl·lic (Famílies nombroses, gratuït)
Renovacions per caducitat
• DNI original
• Una fotografia
• 12 € en metàl·lic (Famílies nombroses gratuït)