Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert13ºC-0ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Inici | Serveis | Oficina Atenció Ciutadana
Oficina Atenció Ciutadana

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és el principal servei d'atenció als veïns i veïnes que vulguin sol·licitar informació, tramitar o gestionar qualsevol tema relacionat amb l'administració local.

A l'OAC podràs obtenir certificats, presentar instàncies, sol·licitar llicències o el registre de documents, entre d'altres.

Horari: De dilluns a divendres, de 9 a 14h.

Cal demanar cita prèvia per telèfon al 93 891 03 25 o per Internet

 DEMANA CITA PRÈVIA 

Oficina d'Atenció Ciutadana
Ajuntament de Sant Sadurní
Plaça de l'Ajuntament, 1. Planta baixa

OAC novembre 2020 COVID

Dades del servei

ES RECOMANA DEMANAR CITA PRÈVIA AL TELÈFON 938910325

Horari d'atenció: De dilluns a divendres de 9 a 14.

 
 
Pujar al principi de la pàgina