Inici | Serveis | Oficina Atenció Ciutadana
Oficina Atenció Ciutadana

IMPRESCINDIBLE SOL·LICITAR CITA PRÈVIA AL TELÈFON    93 891 03 25

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és el principal servei d'atenció als veïns i veïnes que vulguin sol·licitar informació, tramitar o gestionar qualsevol tema relacionat amb l'administració local.

A l'OAC podràs obtenir certificats, presentar instàncies, sol·licitar llicències o el registre de documents, entre d'altres.

Horari: De dilluns a divendres, de 9 a 14h.

Oficina d'Atenció Ciutadana
Ajuntament de Sant Sadurní
Plaça de l'Ajuntament, 1. Planta baixa

OAC novembre 2020 COVID

Dades del servei

IMPRESCINDIBLE SOL·LICITAR CITA PRÈVIA AL TELÈFON 938910325

Horari Dilluns de 9 a 14h.

 
 
Pujar al principi de la pàgina