Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

L'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia celebrarà el proper dimats 25 de febrer la sessió plenària ordinària del mes de febrer. Podreu seguir el Ple en directe a Ràdio Sant Sadurní, al 107.2 FM i en streaming al web municipal.
L'ordre del dia serà el següent:
DICTÀMENS COMISSIÓ INFORMATIVA DE SERVEIS A LES PERSONES
1.- APROVACIÓ DE L'ESBORRANY DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR, AJT/PLE/1/2025, DE DATA 28 DE GENER DE 2025.
2.- APROVACIÓ DEL SISTEMA D'ACCÉS I BAREM DE PUNTUACIÓ PER A LES INSCRIPCIONS DEL CASAL D'ESTIU 2025 - Expedient SEC/41/2025
3.- APROVAR LA PRÒRROGA PER L'ANY 2026 DEL CONVENI DE COL·LABORACIÓ INTERADMINISTRATIVA ENTRE EL DEPARTAMENT DE DRETS SOCIALS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA I L'AJUNTAMENT DE SANT SADURNÍ D'ANOIA PER A LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DE RESIDÈNCIA ASSISTIDA I CENTRE DE DIA PER A GENT GRAN DEPENDENT A SANT SADURNÍ D'ANOIA - - Expedient SEC/378/2022
4.- APROVACIÓ DE FACTURES CORRESPONENTS A PAGAMENTS MENORS, AM RECONEIXEMENT EXTRAJUDICIAL DE CRÈDIT - OPA - - Expedient INT/4060/2024
5.- RECONÈIXER COMPATIBILITAT PER PODER EXERCIR D'ADVOCADA EN L'ÀMBIT PRIVAT - Expedient RRH/180/2025
6.- APROVACIÓ DE FACTURES DE 2024 PENDENTS APLICACIÓ - OPA - , AMB RECONEIXEMENT EXTRAJUDICIAL DE CRÈDITS - (PLE FEBRER 2025) - Expedient INT/437/2025
7.- AUTORITZACIÓ DE COMPATIBILITZAT PER EXERCIR EN UN SEGON LLOC DE TREBALL- Sr. D.R.C. - Expedient RRH/67/2025
8.- MODIFICACIÓ DE LA RLT DE L'AJUNTAMENT - Expedient RRH/61/2025 (prèvia ratificació per a la seva inclusió en l’ordre del dia)
9.- ARPOVAR LA COMPENSACIÓ DEL 100% DE LES BAIXES PER IT A TOT EL PERSONAL - Expedient RRH/122/2025 (prèvia ratificació per a la seva inclusió en l’ordre del dia)
10.- MOCIÓ PRESENTADA PEL GRUP MUNICIPAL DE JUNTS PER SANT SADURNÍ PER INCLOURE AL PROPER PLE DEL MES DE FEBRER - Expedient SEC/79/2025
11.- RETIMENT AL MINISTERI D'HISENDA : EXECUCIÓ TRIMESTRAL - 4RT. TRIMESTRE, PMP I MOROSITAT DE L'EXERCICI 2024 - Expedient INT/147/2025
12.- RETIMENT DE L'INFORME SINDICATURA DE COMPTES 19/2024 RELATIU AL COMPTE GENERAL DE LES CORPORACIONS LOCALS, EXERCICI 2022 - Expedient INT/138/2025
13.- DONAR COMPTE AL PLE MUNICIPAL DE LES RESOLUCIONS DICTADES PER L’ALCALDIA-PRESIDÈNCIA DES DEL DECRET NÚMERO DES DEL 175/2025 DEL 23 DE GENER DE 2025 FINS EL 611/2025 DEL 19 DE FEBRER DE 2025..- Expedient SEC/9/2025
14.- DONAR COMPTE AL PLE MUNICIPAL DELS ACORDS DE LA JGL DE SANT SADURNÍ D'ANOIA DE L'ANY 2025. - Expedient SEC/10/2025
15.- DONAR COMPTE DEL DECRET D'ALCALDIA NÚM. 248/2025 DE DATA 28/01/2025 RELATIU AL NOMENAMENT D'ALCALDE ACCIDENTAL - Expedient SEC/163/2023