Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Intervals de nuvolositat35ºC-19ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
Poesia a les Caves Gramona, darrer recital del cicle el divendres 24 de maig

La VI edició del Cicle de poesia a les Caves finalitzarà aquest divendres dia 17 de maig a les Caves Gramona, al carrer Indústria 36, com sempre a dos quarts d’11 de la nit. Els poetes convidats seran David Casadellà, Begonya Pozo i Mercè Climent.

El cicle de Poesia a les caves arriba enguany a la sisena edició i està organitzat pel poeta Santi Borrell i pel servei de cultura de l’Ajuntament de Sant Sadurní, amb el suport de les caves que hi participen i enguany de l’Institut de les Lletres Catalanes.

És d’entrada gratuïta i cada sessió compta amb la participació de tres poetes. Les caves ofereixen a tots els assistents la possibilitat de degustar una capa de cava durant els recitals, que comencen sempre a 2/4 d’11 de la nit.

Aquesta aposta pels recitals de poesia ha anat quallant amb els anys, com ho demostra l’afluència de públic i la confiança de les bodegues que una vegada més obriran les seves portes a la poesia.
 

Pujar al principi de la pàgina