Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament
El proper dimarts 30 de gener a les 19:30 hores es celebrarà el ple ordinari corporatiu de l'Ajuntament de Sant Sadurní. La sessió la podreu seguir en directe per Ràdio Sant Sadurní al 107.2 FM i www.radiosantsadurni.cat.
ORDRE DEL DIA
1.- APROVACIÓ DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR
PART RESOLUTIVA
2.- APROVACIÓ DEL PLA ANUAL NORMATIU DE L'AJUNTAMENT DE SANT SADURNÍ D'ANOIA 2018 - Expedient SEC/24/2018
3.- APROVACIÓ INICIAL DE LA MODIFICACIÓ DELS ESTATUTS DE FUNCIONAMENT DEL CONSELL SECTORIAL CASA DELS AVIS - Expedient SEC/266/2015
4.- APROVACIÓ DE LA MODIFICACIÓ DEL NOMENAMENT DE REPRESENTANTS DE LA CORPORACIÓ EN ÒRGANS COL·LEGIATS (2017-2019): CANVI CARTIPÀS MUNICIPAL - Expedient SEC/346/2017
5.- APROVACIÓ INICIAL DEL PRESSUPOST MUNICIPAL DE 2018, LES BASES D'EXECUCIÓ I LA PLANTILLA DE PERSONAL - Expedient INT/70/2018
PART DE CONTROL
6.- DONAR COMPTE AL PLE DELS DECRETS APROVATS PER L'ALCALDIA - Expedient SEC/41/2018
7.- DONAR COMPTE AL PLE DELS ACORDS DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL - Expedient SEC/42/2018
8.- DONAR COMPTE AL PLE DE LES ALTES EN APLICACIONS PRESSUPOSTARIES DE NOVA CREACIÓ DURANT L'EXERCICI 2017 - Expedient INT/88/2018
MOCIONS
9.- MOCIÓ QUE PRESENTA EL GRUP MUNICIPAL SOCIALISTA DE L'AJUNTAMENT DE SANT SADURNÍ D'ANOIA PER EXIGIR A LA GENERALITAT DE CATALUNYA L'ABONAMENT DEL DEUTE PENDENT DE LES ESCOLES BRESSOL - Expedient SEC/46/2018
10.- PRECS I PREGUNTES