Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Ennuvolat24ºC-12ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
El programa Banda Ampla de TV3 busca el testimoni de persones que estiguin compartint cotxe

El proper dimecres dia 24 de març el programa de TV3 “Banda Ampla” versarà sobre mobilitat. És per això que estan buscant persones que en aquests moments estiguin compartint cotxe per explicar la seva experiència.

Les persones que desitgin col•laborar amb TV3 s’han de posar en contacte el més aviat possible escrivint a l’a/e loida@compartir.org o trucant al telèfon 93 789 11 06.

Cal recordar que l’Ajuntament de Sant Sadurní es va adherir al projecte Compartir Cotxe amb la voluntat de fomentar entre la població un ús més racional del cotxe. El servei consisteix a facilitar la trobada de persones que estan interessades a compartir el vehicle privat a l’hora de fer un viatge. 

Entre els objectius de Compartir Cotxe hi ha les ganes de facilitar als ciutadans i a les ciutadanes de Sant Sadurní d’Anoia una altra alternativa en els seus desplaçaments tenint en compte mesures de sostenibilitat en la mobilitat: disminuir la contaminació i el consum energètic produït pels vehicles privats, i també millorar la utilització de l’espai públic.

Pujar al principi de la pàgina