Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament
Davant la situació d’emergència sanitària, L’Ajuntament de Sant Sadurní ha decidit revisar el calendari fiscal de l’any 2020 i adoptar diverses mesures en l’àmbit tributari.
A través d’un decret d’alcaldia i seguint les resolucions adoptades per la Diputació de Barcelona, s’acorda ajornar, de moment fins al mes de juny, el primer pagament dels impostos i taxes municipals - com és el cas de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica, l'IBI, el d'activitats econòmiques o el de gestió de residus municipals, entre d'altres - .
Suspensió de les quotes dels serveis que no es prestenEn relació als serveis municipals que han suspès les activitats – com el servei d’escoles bressol, l’escola de música, la piscina municipal, el casal municipal de la gent gran o el centre de serveis a les empreses, entre d’altres – no s’aplicarà cap tipus de taxa ni quota durant el període en què aquests serveis no es puguin prestar. Així mateix, també s'abonarà la diferència d’aquells rebuts i pagaments que s’haguessin abonat a principis del mes de març
L’Ajuntament realitzarà en les properes setmanes una revisió en les ordenances fiscals per tal d’impulsar un paquet de bonificacions, amb l’objectiu de donar suport a autònoms i a alguns sectors com el de la restauració, davant la delicada situació a la qual han de fer front en aquest moments.