Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Ennuvolat22ºC-14ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Dos alumnes de l´Escola de Viticultura i Enologia d´Espiells queden tercers en el concurs Desafio Junior Empresarial 2010-11

El projecte de síntesi amb el qual conclou el Cicle Formatiu de Grau Superior en Gestió Comercial i de Marketing, realitzat per Anna Isart Esteva, de Sant Pere de Riudebitlles, i Maria Vallés Rovira, de Torrelles de Foix, alumnes de l’Escola de Viticultura i Enologia Mercè Rossell i Domènech, ha obtingut el tercer lloc al concurs Desafio Junior Empresarial 2010-11, entre més de 500 projectes d’arreu de l’Estat espanyol. Els dos alumnes de l’Escola d’Espiells es van desplaçar a Madrid, el passat 13 d’abril, per presentar la seva candidatura en un certamen que premia el millor projecte empresarial júnior. Aquest acte va tenir lloc a la seu de la prestigiosa Escola Universitària de Negocis ESIC Busines & Marketing School, que n’era la patrocinadora, conjuntament amb la Universitat Rey Juan Carlos. 

El projecte d’Isart i Vallès té com objectiu constituir i desenvolupar una empresa, en tots els seus àmbits. Concretament, han desenvolupat una empresa de serveis relacionada en la gestió de residus, i més específicament el vidre, a la zona vitivinícola de l’Alt Penedès. 

Es dóna la circumstància que, només uns dies abans, el treball de recerca en Viticultura i Enologia "Estudi comparatiu entre diferents mètodes i èpoques d’aclarit sobre ceps en formació de la varietat syrah”, signat per Anna Isart, Maria Vallès i Jordi Raventós Pascual, de Santa Margarida i Els Monjos, va ser el guanyador del XII Premi Eduard Vendrell i Baqués, al millor treball de temàtica Vitícola i d’ Enologia, instituït per el Consell Comarcal de l’Alt Penedès. Aquest treball de recerca tenia per objectiu cercar una millora qualitativa de la producció en ceps joves de la varietat syrah, mitjançant la pràctica de diferents tipus d’aclarits (manual i químic) i diferents moments fenològics. A l’acte de lliurament del premi hi va asistir l’alcalde de Sant Sadurní, Joan Amat.

Pujar al principi de la pàgina