Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Covert20ºC-9ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
El Patronat de Turisme edita dos fulletons informatius

El Patronat de Turisme de Sant Sadurní acaba d’editar i distribuir per tots els habitatges de la vila dos fulletons informatius que tenen com objectiu augmentar el grau de coneixement dels sadurninencs sobre les activitats del Patronat i el cicle festiu de la capital del cava. Se’n editat 8.000 fulletons de cadascun d’aquests materials i, a banda de passar-los casa per casa, també seran utilitzats pel Patronat de Turisme en actes promocionals i per oferir-los als visitants que passin per l’Oficina de Turisme.
Un dels fulletons està dedicat a informar sobre el propi Patronat de Turisme, un ens municipal que enguany celebra el seu 10è aniversari. També s’explica que ja fa 5 anys de l’obertura de l’Oficina de Turisme, al número 26 del carrer Hospital, que ha servit sobretot per donar a conèixer els principals atractius de la vila als turistes, però es recorda que també té vocació de ser d’utilitat per als ciutadans de Sant Sadurní.
L’altre fulletó està centrat en el calendari festiu del 2008 i recull els principals esdeveniments festius que s’organitzen a la vila al llarg de l’any: Setmana de la Gent Gran (març), Abril Cultural (abril), Aplec Sardanista (abril), Barris (maig), Fires i Festa de la Fil•loxera (setembre), Cavatast (octubre), Fira Comercial i Indústrial (octubre), Setmana del Cava (octubre) i Festa Major (novembre). Es fa una breu descripció de cadascun d’ells, s’esmenta la pàgina web o el contacte i se’n detallen les dates.

Pujar al principi de la pàgina