Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Ennuvolat amb pluja escasa20ºC-4ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 09.05.2022
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
L'Ajuntament en el #Top10 a la VII Edició dels Reconeixements Administració oberta 2021
  • 10a posició en el rànquing d'administracions capdavanteres a Catalunya en transformació digital i govern obert en la seva categoria
  • La majoria de tràmits ja es poden realitzar telemàticament des del Catàleg de Tràmits

aoc2

L'Ajuntament de Sant Sadurní va ser guardonat la setmana passada per estar en el #Top10 de la VII Edició dels Reconeixements Administració oberta 2021.

L'alcalde, Ton Amat, va recollir el guardó a Llinars del Vallès, un reconeixement als ajuntaments i consells comarcals que han destacat en la transformació digital de la seva relació amb la ciutadania i en la seva gestió interna durant el 2021.

Sant sadurní s'ha posicionat en el desè lloc del rànquing dels ajuntaments d'entre 5001 i 20.000 habitants.

L'Ajuntament agraeix a tots els departaments implicats la tasca duta a terme. Aquest reconeixement confirma l'aposta per la digitalització i la modernització de l'administració local.

L'acte es pot recuperar al Youtube

ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA

L'Ajuntament de Sant Sadurní ja fa temps que treballa en la transformació per esdevenir Administració electrònica, reconeixent els drets dels ciutadans arran de la normativa que regula l’ús dels mitjans electrònics, la transparència, l’accés a la informació pública i el bon govern.

De fet des de març de 2021 treballa en la supressió del paper i la digitalització interna de tots els procediments administratius i tràmits, que es poden consultar en aquest Catàleg de Tràmits, la major part dels quals ja es poden fer telemàticament.

aoc3

Pujar al principi de la pàgina