Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

El Servei de Promoció Econòmica i Ocupació de l’Ajuntament de Sant Sadurní organitza un seguit d’accions de suport a l’emprenedoria i l’activitat empresarial. Aquestes accions es realitzen amb la col•laboració del Servei del Teixit Productiu de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona, i també de la Mancomunitat Penedès-Garraf, en el cas de la xerrada sobre emprenedoria. La formació és gratuïta pels participants i està subvencionada per la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament.
‘Estratègies de comunicació on i off line’
El taller “Estratègies de comunicació on i off line” és una oferta de formació adreçada al teixit empresarial i pensada per fomentar una actitud proactiva a l’hora de desenvolupar l’estratègia de comunicació comercial i, en concret, l’acció de venda personal. En el taller, l’empresari assolirà els coneixements per crear la seva campanya de comunicació on i off line, a més de construir i aplicar l’argumentari de vendes. Es realitzarà una sessió de networking i es visionaran i analitzaran diverses entrevistes de venda.
La ponent experta serà Eulàlia Balañà (EBCCE), llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials, màster en Distribució Comercial per la UPC. EBCCE i compta amb 20 anys d’experiència en el sector de la creació i consolidació d’empreses.
El taller constarà de tres sessions de quatre hores de durada cada una, i es realitzarà els dies 18, 20 i 25 d’octubre, de 9’30 a 13’30h.
‘Xarxes socials i web 2.0. al món empresarial’
Una altra de les ofertes de formació és una sessió sobre el concepte de les xarxes socials i el concepte web 2.0. S’explicarà de quina manera poden ser d’utilitat a la persona emprenedora i a les empreses, a la vegada que s’informarà dels elements a tenir en compte a l’hora d’usar-les. Es tractaran els tipus de xarxes segons la utilitat: Facebook, Twitter, Linkedin i Xing, les xarxes socials privades, el marc legal i el concepte de serveis a internet.
Aquesta sessió anirà a càrrec de Josep Baijet, titulat en Magisteri, postgrau de Gestió de Departaments de Sistemes d’Informació, programa de Direcció General a EADA i programa de certificació com a Coach per la ICF.
La xerrada es realitzarà el dia 27 d’octubre, de 9’30 a 13’30h.
‘Sensibilització i motivació vers l’emprenedoria’
La xerrada sobre “Sensibilització i motivació vers l’emprenedoria” té per objecte donar eines per valorar la creació d’un negoci com a opció de creació del propi lloc de treball. Es parlarà de com es generen les idees empresarials, el perquè algunes tenen èxit i d’altres no, com fer una primera avaluació d’una idea empresarial, i també els incentius i subvencions que existeixen per posar en marxa una idea de negoci.
La sessió anirà a càrrec de Leonor Girón, diplomada en Ciències Empresarials i tècnica d’empreses de la Mancomunitat Penedès-Garraf.
La xerrada tindrà lloc el dia 28 d’octubre, de 11 a 13h.
Inscripcions i perfil dels participants
Les persones interessades en conèixer més en detall aquestes activitats de formació o que desitgen formalitzar la inscripció s’han de posar en contacte amb el Servei de Promoció Econòmica i Ocupació, situat a l’edifici Index, carrer Pompeu Fabra, 34 1r. pis de Sant Sadurní d’Anoia ( horari de 9.00h a 13.00h), o al telèfon 938913320.
Les accions van adreçades a persones emprenedores i empresàries, personal directiu i treballadors i treballadores, i també a persones interessades en informar-se sobre la possibilitat de treballar pel seu compte.
