Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert22ºC-10ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Els 300 nens i nenes que participen al 6è Caga Tió Solidari permeten recollir prop de 500 euros per a l´Associació Qui té a qui?

Imatge inexistentSom Sant Sadurní i el Patronat de Turisme tornen a demostrar l’encert d’aquesta iniciativa.

La tarda del dissabte 17 de desembre va tenir lloc a Sant Sadurní la sisena edició del Caga Tió Solidari, que enguany va comptar amb la participació de 300 nens i nenes, amb una recaptació que es va apropar als 500 euros, destinats a l’associació Qui té a qui?
Aquesta activitat, que es va desenvolupar a la plaça de l’Ajuntament, era el principal acte d’animació de la campanya “Som Nadal 2011”, organitzada per Som Sant Sadurní i el Patronat de Turisme, i que també repartirà molts més regals en aquestes properes festes. 

Com en els darrers cinc anys, els vilatans de Sant Sadurní es van tornar a mostrar solidaris participant a l’activitat ja que, per poder fer cagar el Tió, s’havia de fer una donació d’un euro. A més del Tió, la plaça comptava amb jocs gegants per a la diversió dels més menuts i una xocolatada gentilesa de Xocolates Simón Coll i Catering Cal Blay. D’aquesta manera, els petits de la vila van poder gaudir d’una tarda molt animada de les festes de Nadal al poble. 

L’Associació Qui te a Qui? Amics dels discapacitats País del Cava va agrair els 500 € recollits perquè ajudaran a tirar endavant els programes de suport a les persones amb discapacitat que són membres de l’entitat. L’activitat va ser possible gràcies a la col•laboració de tots els establiments adherits a Som Sant Sadurní.

Pujar al principi de la pàgina