Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

Aquest mes de desembre es va rodar a l’interior de Cal Miró, un edifici modernista ubicat a la plaça Manuel Raventós de Sant Sadurní, una escena de “Una carta para Evita”, una minisèrie de dos capítols dirigida per Agustí Villaronga, el director de la premiada pel•lícula “Pa negre”. En concret, a Sant Sadurní, es va enregistrar una escena protagonitzada pel general Franco i la seva dona, Carmen Polo, a l’habitació del matrimoni.
“Una carta para Evita”, que aquests dies està acabant la fase de rodatge, està produïda per Copia Cero Produccions, TV3 i TVE. Aquests dos capítols, de 75 minuts cadascun, compte amb la participació de les actrius Nova Navas, Ana Torrent, Carmen Maura, Julieta Cardinali i Marina Gatell, així com amb l’actor Jesús Castejón.
“Una carta para Evita” és la història de tres dones –la comunista Juana Doña; l’esposa de Franco, Carmen Polo, i la inconfusible Evita Perón– que creuen les seves vides durant la visita oficial d’Evita a una Espanya aïllada del món el juny de 1947. Per bé que la versió original és en castellà, també hi haurà una versió en català. La gravació que va tenir com escenari l’interior de Cal Miró, a Sant Sadurní, es va fer durant el matí del passat 16 de desembre.
L’Ajuntament, a través de la Policia Local, hi va col•laborar facilitant temes de producció, com ara l’ocupació de la plaça Manuel Raventós per part dels camions i vehicles que transportaven el material i les persones de l’equip de rodatge.
