Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

La regidoria de joventut de Sant Sadurní d’Anoia recupera el tradicional Casal d’Estiu Infantil municipal, com una eina imprescindible per facilitar la conciliació de la vida laboral i familiar però que, a més a més, vol aportar un valor afegit: l’educació integral en el lleure del col•lectiu més jove de la vila.
Aquest era un compromís adquirit a l’inici de la legislatura per l’equip de govern de la vila format per PSC i ERC, i que els dos partits contemplaven en el seu programa electoral.
Les novetats d’enguany són l’ampliació de l’edat en la qual es pot accedir al Casal d’Estiu, situant-se amb alumnes de P3 fins als 14 anys, i la duració de quatre setmanes complertes, del 25 de juny al 20 de juliol.
A més, el Casal d’Estiu oferirà el servei d’acollida al matí i de menjador.
Amb aquesta aposta, l’equip de govern (PSC-ERC) vol recuperar un Casal d’Estiu municipal de màxima qualitat on el factor pedagògic sigui un valor afegit, i alhora no ocupar l’espai d’oferta de serveis privats esportius que ofereixen altres empreses de la vila.
El Casal d’Estiu està pensat per 340 infants i l’Ajuntament assumirà més del 50% del seu cost. Com cada any, el Departament d’Acció Social oferirà les ajudes degudament justificades i necessàries perquè els fills i filles de famílies amb dificultats econòmiques puguin accedir al Casal d’Estiu municipal.
En els propers mesos, es detallarà amb exactitud les activitats programades i les dates d’inscripció.
Departament de Comunicació, 21 de març de 2012
