Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert23ºC-10ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
La biblioteca s´omple en la presentació del llibre d´Anna Roig

Imatge inexistent
’Tant de veritat com les coses que penso, les coses que m’invento i les que he somiat’
és el llibre que ha escrit la cantant i compositora sadurninenca Anna Roig i que divendres va presentar davant d’una biblioteca municipal de Sant Sadurní plena de gom a gom. El professor de literatura de l’Intermunicipal Martí Ribas va ser l’encarregat de fer-ne la introducció: ’És un llibre molt bonic i diferent a la majoria, explica històries de manera molt rodona, on el text i el dibuix van molt lligats. Hi ha molta saviesa i profunditat malgrat que l’Anna pugui donar a vegades la imatge de tímida i una mica ingènua’. Ribas va afegir que  ’L’Anna Roig és una pallassa sàvia i seductora, amb una manera molt particular de transgredir i fa un recorregut autobiogràfic poc convencional, amb una càrrega surrealista’.

La regidora de cultura de l’Ajuntament, Montse Medall, va desvetllar que coneix l’Anna Roig des de fa molts anys i queImatge inexistent la recorda de petita com una noia ’alegre però molt tímida’. Medall va admetre que se sent molt orgullosa i contenta de veure els passos que l’Anna està donant en el món de la música i tot el que està aconseguint.

Anna Roig, al seu torn, va recordar com va sorgir el projecte d’escriure el llibre, després de que el grup hagués estat guardonat amb el Premi Cerverí per la cançó ’Corro sota la pluja’: ’Aquí hem fet un llibre amb trossos d’històries, hem rescatat textos que no van arribar a ser cançons i n’he escrit d’altres per completar aquest llibre. Em van oferir aquesta possibilitat i la veritat és que em venia molt de gust explicar coses, així que no he deixat escapar l’oportunitat, tot i que al principi no creia que tot això pogués acabar sent el que ha sortit’.

Imatge inexistentL’escriptora i cantant va agrair la col·laboració de la Clara-Tanit en l’apartat de la il·lustració i els ànims i suport de familiars i amics, entre els quals els d’en Guillaume, ’que és com un germà que tinc a França i que també m’ha ajudat a fer-lo’.

http://www.columnaedicions.cat/ca/llibre/tan-de-veritat-com-les-coses-que-penso-les-coses-que-m-invento_17509.html

Pujar al principi de la pàgina