Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament
La sessió s'iniciarà a les 19:30 hores i es podrà seguir en directe a Ràdio Sant Sadurní i al web municipal
Ordre del dia:
1.- DECLARACIÓ DE LA URGÈNCIA DE LA CONVOCATÒRIA AJT/PLE/7/2024, del 15 de maig de 2024.
2.- SORTEIG DELS MEMBRES DE LES MESES DE LES ELECCIONS AL PARLAMENT EUROPEU DEL 9 DE JUNY DE 2024 - Expedient SEC/223/2023
3.- APROVAR LA DEVOLUCIÓ DE LA GARANTIA DEFINITIVA DE LES OBRES DE LA NOVA SEU DE LA BIBLIOTECA I ARXIUS MUNICIPALS FASE 2. (EXP. URB/62/2016) - Expedient SEC/172/2023
4.- MODIFICACIÓ DEL NOMENAMENT DE REPRESENTANTS DELS GRUPS MUNICIPALS A DIFERENTS ÒRGANS COL·LEGIATS - Expedient SEC/143/2023
5.- MODIFICACIÓ DE CRÈDIT 20/2024 PER SUPLEMENT DE CRÈDIT I CRÈDITS EXTRAORDINARI - Expedient INT/1299/2024
6.- APROVACIÓ DE FACTURES AMB RECONEIXEMENT EXTRAJUDICIAL DE CRÈDIT CORRESPONENTS AL MES DE MAIG DE 2024. - Expedient INT/1255/2024 (prèvia ratificació per a la seva inclusió en l’ordre del dia)