Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament
Aquest dimarts es va iniciar el nou curs de sessions de l’Ajuntament de Sant Sadurní amb la celebració del ple corporatiu ordinari corresponent al mes de setembre, que comptava amb un llarg ordre del dia, amb força punts de tràmit en l’àmbit econòmic i urbanístic i una destacada presència d’assumptes a debatre per urgència.
En una primera fase de resolució de qüestions relacionades amb les obres, va destacar l’aprovació del projecte tècnic per a la construcció d’un camí de vianants entre el Camí Rocabruna i el nucli de Can Batista. Aquest assumpte va obrir un torn de retrets entre Junts per Sant Sadurní, que va assenyalar la manca d’iniciativa i projectes d’aquesta primera fase de mandat, i el govern, qui va recordar les grans obres que es troben en marxa, com el camp de futbol o la Casa dels Avis, i la necessitat d’enllestir-les abans d’afrontar noves iniciatives.
A la segona part es van resoldre diversos assumptes d’urgència, entre els quals despeses derivades de la rehabilitació de la Casa dels Avis, la unitat transformadora del camp de futbol, o l’inici de l’expedient de contractació del servei de deixalleria. Els grups de l’oposició van lamentar la gran càrrega d’assumptes de darrera hora que es portaven al ple i la manca de temps per a poder consultar la documentació i preparar l’argumentari.
L’apartat de mocions va registrar una proposta de la CUP per a la instal·lació de plaques fotovoltaiques a l’AP7 al seu pas per Sant Sadurní. Va comptar amb el suport d’ERC, En Comú i el Partit Popular, mentre el PSC i Junts per Sant Sadurní s’hi van abstenir, justificant la necessitat d’estudiar prèviament la viabilitat del projecte abans de dur a terme qualsevol gestió entre les administracions.
En el torn final de precs i preguntes la portaveu del Partit Popular va sol·licitar l’arranjament d’alguns desperfectes de la via pública i la millora de la seguretat i la il·luminació al parc de la Rambla.
ÀUDIO PLE MUNICIPAL SETEMBRE